תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12: "מקווה שאם אתעלף מהחום יהיה רייטינג", מי כבר ניסה את הטריק?

מצעד הגאווה נערך בתל אביב היום תחת חום כבד, ליה ספלקין משדרת ממנו וצייצה: "לא יכולה להבטיח שאני או ניר הצלם התותח לא נתעלף מחום". מי הגיב לה בהומור?
מערכת ice |  4
ליה ספלקין וצלם חדשות 12 (צילום טוויטר ליה ספלקין)
תחת חום כבד יצא לדרך מצעד הגאווה בתל אביב. כ-150,000 חוגגים צפויים לשטוף את רחובות העיר במצעד שיערך לראשונה לאחר שנתיים. כידוע בשנת 2020 המצעד לא נערך עקב מגפת הקורונה. המצעד מתקיים ברקע התחלואה שהרימה קצת את ראשה בשבוע האחרון וגרמה להחזרת ההחלטה המחייבת עטיית מסכות במקומות סגורים.
מי שמתעדת את המצעד עבור חדשות 12 היא כתבת גל"צ בעבר, ליה ספלקין שצייצה לפני זמן קצר תמונה של ושל צלם חברת החדשות מתל אביב וכתבה שהיא מקווה לא להתעלף אך אם זה יקרה אז לפחות שזה יביא רייטינג "משדרים את מצעד הגאווה בחדשות 12!
! לא יכולה להבטיח שאני או ניר הצלם התותח לא נתעלף מחום ומצד שני תחשבו כמה רייטינג יהיה אם זה יקרה. אל תדאגו, שמתי קרם הגנה".
 
לאחר מכן העלתה סלפקין תמונה משותפת שלה ושל כתב וואלה שמסקר את המצעד, לירן לוי, וכתבה: "מזיעים". מי שבחר להגיב לציוצים האלו בהומור הוא כתב חדשות 13 לשעבר, דורון הרמן שצייץ לה בחזרה: "כבר ניסיתי את זה לא עבד;)".
כזכור באוגוסט האחרון הלמן טס לדובאי על מנת לסקר עבור חדשות 13 איך מקבלים תושבי המקום את חתימת ההסכם הצפוי עם ישראל, והתעלף בזמן שידור חי עקב החום הכבד. כתבת חדשות 12 הגיבה לו על התגובה החדה וציינה: "אני חושבת שזו אחת התגובות הכי טובות שראיתי אי פעם"
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מחפשת תשומי
    כתבת אבודה 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתקדמי ליה לאין 12. את לא מעניינת אף אחד
    סגור
  • 3.
    מצעד
    אילן 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הקורונה חוזרת
    סגור
  • 2.
    מצעד (ל"ת)
    אילן 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    תקשורת שמשחקת בנדמה לי....עדיף לא ליייגע את המוח. (ל"ת)
    אמנון 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור