תקשורת ומדיה

בכירי בן אנד ג'ריס ישראל מדברים: "זאת מלחמה של מדינת ישראל"

בכירי בן אנד ג'ריס ישראל יוצאים הבוקר למאבק בשתי חזיתות: מול החברה העולמית ומול הניסיונות הישראליים להחרמה של הגלידה בישראל שמיוצרת בתעשייה כחול לבן, הם קוראים למדינה לעמוד מאחוריהם ולהיאבק, "אם הם ינצחו - זה ניצחון לBDS"
שירה יום טוב | 
בן אנד ג'ריס (צילום יח"צ)
סערת בן & ג'ריס שהתחילה אתמול בהודעה של החברה העולמית, ממשיכה הבוקר במלחמה של הזכיינית הישראלית על מקומה בסיפור הזה ובניסיון למנוע החרמות קשות מבית למפעל הישראלי שמתנגד להחלטה של החברה העולמית. בכירי החברה הישראלית מתראיינים הבוקר בכלי התקשורת וקוראים לראש הממשלה נפתלי בנט ןשר החוץ יאיר לפיד לעמוד מאחוריהם במאבק הזה ולא לאפשר החרמה של חלקים במדינת ישראל.
בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 FM אמר אורי קנדלר, סמנכ״ל בן & ג'ריס ישראל: "אתם צריכים להבין שזה יותר גדול מבן אנד ג׳ריס, זו חברה גלובלית ששייכת ליוניליוור הבינלאומית שיש לה פעילות בישראל ואנחנו שואלים, איך מדינת ישראל מאפשרת לדבר כזה לקרות?"
עוד הוסיף קלנדר והבהיר כי, "לפי ה-BDS גם שכונת רמות בי-ם היא התנחלות. אחד מהבכירים בבן אנד ג׳ריס הראה לי תמונה של פלסטינית שותה מתוך שלולית ואמר לי שזה בגלל שהמפעל שלנו בקריית מלאכי משתמש בבאר שלה. לך תסביר להם מה זה קשור למציאות בכלל?".
אורית טקר, טכנולוגית מזון ראשית במפעל בבאר טוביה הגיעה הבוקר לאולפן חדשות הבוקר עם ניב רסקין והבהירה גם היא, "התחושות קשות. נבהיר שאנחנו גוף נפרד לחלוטין מבן & ג'ריס העולמית וזה לחצים של מעל שנה. אבי זינגר המנכל והבעלים יצא בצורה מדהימה וסירב להם. אנחנו נמשיך למכור בכל הארץ, הם נכנעו ללחצים של ה-BDS ואם יהיה חרם זה ניצחון של ה-BDS.
"אנחנו מקווים שלא יהיה סוף למותג בישראל, לכן זאת מלחמה של מדינת ישראל, כולם צריכים להבין שהם צריכים להיות איתנו. שנה שלמה ובייחוד מאז שומר החומות אנחנו יש לחצים מטורפים, זה תהליך ארוך פרו פלסטינאי על החברה העולמית.
טקר המשיכה והסבירה, "בן אנד ג'ריס ישראל 35 שנה בארץ, זו תעשיה ישראלית שמעסיקה מאות עובדים בישראל. ברמה הלאומית ראש הממשלה צריך לצאת נגד הדבר הזה כדי למנוע חברות נוספות שיקומו וינסו לעשות את אותו דבר".
אתמול התראיין מנכ"ל החברה לחדשות 12 ואמר, "אני מאוד מקווה שבשנה וחצי הזאת הממשלה וכל הציבור יתמוך בנו ויילחם נגד התופעה החריגה הזאת. בסוף זו מלחמה של ממשלת ישראל מול החרמות וה-BDS  ואנחנו נקלענו לאמצע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה