תקשורת ומדיה

מלך זילברשלג עקץ את בנט: "לקנות מלא עוקבים ביום אחד זה מוזר"

אושיית הרשת צייץ כי ישנה אפשרות שבנט קנה מלא עוקבים עקב הגידול המוזר לפתע במספרים ברשתות החברתיות, מתן סידי דובר ראש הממשלה הגיב: "אולי הטעו אותך?"
מערכת ice |  2
מלך זילברשלג (צילום מורג ביטן)
מאז הפך נפתלי בנט לראש ממשלה עמודי העוקבים שלו ברשתות החברתיות גדלו מאוד במספר העוקבים. יש מי שיגידו כי הדבר נובע מכך שכעת הוא האישיות החשובה ביותר ובעלת עמדת הכח הבכירה ביותר בישראל, אולם יש גם כאלה שטוענים כי מספר העוקבים שגדלו נקנו בכסף.
זהו לא דבר חדש וישנן לא מעט חברות המציעות את הגדלת מספר העוקבים ברשתות החברתיות בתמורה לתשלום, כעת אושיית הרשת מלך זילברשלג טוען בטוויטר כי אנשי הסושיאל של ראש הממשלה עשו שימוש בשירות מהסוג הזה באופן בוטה שמעורר אפילו סלידה והציע להם לקחת דוגמא מאנשי הסושיאל של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, איך לעשות את זה באופן מבוקר ולא מחשיד.
"אהלן מנהל הסושיאל של ראש הממשלה נפתלי בנט, לקנות מלא עוקבי אינסטגרם ביום אחד בהיר זה מוזר, ומחשיד. הרבה עושים את זה, אבל צריך לדעת איך. תלמדו ממנהלי הסושיאל של ביבי, תקנו לאט ובטוח. על לא דבר"
 

לאחר ההודעה הזו של מלך בטוויטר הוא הוסיף צילום מסך מהודעה בוואטסאפ שקיבל לטענתו ממתן סידי, יועץ התקשורת  של בנט ובו הוא כתב לו כי הוא טועה. "היי מלך, מה שלומך? מתן, דובר רה"מ. ראיתי את הציוץ שלך. לא קנינו עוקב אחד. הכל אורגני. אולי הטעו אותך?" כתב לו הדובר. מלך צייץ את ההודעה והודה בתגובה כי באמת אולי הטעו אותו
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני רפורמים דוחים
    מטיר 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו קיביני מט
    סגור
  • 1.
    מלך זילברשלג עקץ את בנט ; לקנות עוקבים
    רות 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏1)הנוכל מרעננה התחלק לו על בננה??,הוא התחלק לו על הראש וכך הוא לא יכול לחשוב, ‏2) את הנגב אתמול מכר,את תל אביב ימכור מחר,את ירושלים ימכור מחרתיים, ‏את גבעתיים בעוד יומיים, ‏ואת רמתיים בעוד שבועיים. ‏לזה קוראים חמור חמורותיים ????הוא רק צריך לצאת ‏במחול??‏ומצלתיים.העם לעולם לו, לא ימחל, ‏הוא לא חכם כמו הליכוד שזה מחל. ‏3)טיפש היה, טיפש נשאר53 מילארד שקל לרע״ם??????הוא נתן,וזה עליו מאוד קטן, ‏כי פחד זה השפן ?? מעבאס עים השפם ,4)בשבילו עדיין זה לא הספיק,לכן הוסיף לו גם תקציב עוד 500 מיליון שקל מתנה לעבאס,עכשיו עבאס לא מבואס .5) ‏וזה רק החודש הראשון,כך מתנהל הנחשון, ‏לפני שהיום ילך לישון יתן לו גם את נחל קישון.6) ‏לשר אוצר שם את ליברמן,שרשע כמו המן,זה שונא את הדתיים, רוצה להרעיב להם את הילדים. 7) ‏זו ממשלת השקר הנוכלת, בראשות נפתלי בנט , שרימה את הבוחרים, ‏ונשבע שלא ישב עם הלפידים הבוערים, ‏8)זה הנוכל מרעננה שיתחלק לו על בננה?? ‏יותר משניצל דפוק לו הראש, ‏לכן טיפס על ראש הברוש. לחבוט במדינה,זו משימתו , ‏ולא אתפלא גם אים ימיר את דתו,9)בנט עים ‏ממשלתו המחורבנת,לישראל הוא מסוכן,כמו אש מתפרץ מהוולקן
    סגור