תקשורת ומדיה

צפו: אברי גלעד חושף: כך כמעט מתתי בתאונה

אברי גלעד חושף סרטון מבעית ממצלמת הדרך ברכבו הפרטי ובו תיעוד של מקרה דרך מסוכן שכמעט נגמר בתאונה קטלנית. מנתוני אור ירוק עולה כי בשנה שעברה התרחשו 102 תאונות קלטניות
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
איש התקשורת והמגיש אברי גלעד שיתף היום (שבת) בסרטון ממצלמת הרכב שלו בו מתועד רכב שכמעט ונכנס ברכב של גלעד חזיתית באופן מסוכן. גלעד שיתף כי מדןבר ברכב שנכנס לצומת סמוכה למחלף קסם ברמזור אדום, בזמן שלגלעד היה רמזור ירוק ורק בנס לא נגרם אסון.
גלעד כתב, "בסרטון הזה מלפני שעה מצומת קסם לא רואים את המבט המבוהל שלי כשאני מבין שאוטו במהירות של איזה 100 קמש נכנס לצומת באדום מלא כשאני חוצה בירוק", כתב גלעד והוסיף, "לא רואים את הלחיצה המבועתת על הברקס, לא רואים את שלוש בנותיי שהיו נשארות יתומות לולא הגבתי ממש מהר, את אשתי שהיתה מקבלת עכשיו ביקור של קצין משטרה ומתמוטטת בפתח הבית,".

"ולא רואים אתכם", הוסיף גלעד, "שהייתם קוראים על זה בעוד חצי שעה באתר החדשות החביב עליכם ואומרים איזו מילה לזכרי או בגנותי. הנהג של האוטו הלבן שחצה את הצומת, כמעט חיסלת חיים, משפחה, קריירה. הרמזור הוא גם בשבילך".
אברי גלעד שיתף את הסרטון ברשתות החברתיות כשהוא מתעד ממצלמת הדרך הפרטית ברכבו את הרגע שנקלט ובו המעשה של הנהג. נתוני אור ירוק שפורסמו באפריל השנה מצביעים על כך שבשנה האחרונה אירעו 102 תאונות קטלניות בהן נהרג לפחות אדם אחד. עוד עולה כי בכל שבוע התרחשו בממוצע שתי תאונות שגבו חיי אדם בהן היו מעורבים נהגים צעירים. מחצית מהתאונות הקטלניות בשנה החולפת התרחשו בסביבה עירונית. מבין התאונות שהתרחשו בתחום הערים והישובים 45 היו קטלניות ו-401 היו תאונות דרכים קשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה