תקשורת ומדיה

נדב אבקסיס תוקף: "הממשלה הזו מקבלת ליקוקים מכל עבר"

איריס לעאל כתבה נגד ציוץ של כתב ישראל היום, הקומיקאי הגיב לה: "ממתי מתקנים עוול בעוול אחר? הממשלה הזו מקבלת ליקוקים מכל עבר, כשהיא עושה מה שקודמותיה עשו ואף מעבר"
מערכת ice |  5
נדב אבקסיס (צילום מאיר כהן)
המינויים האחרונים של ממשלת ישראל של אלי אבידר לשר בלי תיק ושל יאיר גולן לסגן שרת הכלכלה עוררו לא מעט סערה לנוכח העובדה כי השניים מונו באופן שבו הם עצמם ביקרו את הממשלה הקודמת. לפני זמן קצר דיון ער התעורר על הנושא בין איריס לעאל כתבת הארץ לבין הקומיקאי נדב אבקסיס.
לעאל התייחסה לציוץ של כתב ישראל היום יהודה שלזינגר שטען כי האנשים שהתלבטו על משרדה של אורלי לוי בממשלה הקודמת שותקים כעת לנוכח המינוי של אבידר וגולן וטען כי מדובר בגזענות: "משהו ממש מוזר קורה: אנשים שתקפו את המשרד הריק שנתן לאורלי לוי כמתת על עריקתה ממרצ לליכוד, מבקרים בחריפות את המינוי של אלי אבידר לשר. אבל שליזנגר מערבב אותנו עם גזענות ועם ריפוי, אורלי לוי מרטווטת וכמעט 2000k עושים לייק נלהב לציוץ שמתאר מציאות מסולפת. מה זה יכל להיות?"
הקומיקאי החליט להגיב בתגובה חריפה ותקף: "מה לא נכון בציוץ של שלזי? ממתי מתקנים עוול בעוול אחר? כמו שכתב עמיחי אתאלי עכשיו כולם שותקים. ממשלה מנופחת, נורווגית (בלי הקלאס הנורדי)חוקים לא דמוקרטיים והכל עובר, בשם היעד המרכזי- לא ביבי". 
 
עיתונאית הארץ הגיבה לאבקסיס וכתבה לו כי טענתו כי כולם שותקים לא נכונה: "אנשים, בהם אני, שחשבו שצריך להקים ממשלה שתביא להחלפתו של נתניהו, בקרו את אבידר בחריפות. אני אפילו התכתבתי איתו כאן. התמונה ששלזינגר מציג היא מגמתית ולא נכונה. יש בקורת, לעג ובוז למינוי שלו". הסטנדאפיסט הודה כי אולי היא דיברה על זה אך זה לא דובר מספיק בתקשורת "לא מספיק. זה עובר די בשקט במהדורות. מקסימום נשאלת שאלה ועוברים הלאה. קראתי גם אותך, אבל טוויטר עם כל הכבוד, זה לא 7 ימים ולא מהדורת שישי של חדשות 12. הממשלה הזו מקבלת ליקוקים מכל עבר, כשהיא עושה מה שקודמותיה עשו ואף מעבר. רק עם ״קלאס״ אלק"
 
"אני כותבת בהארץ, מה לעשות" השיבה לו לעאל והוסיפה "שלזינגר התייחס גם לטוויטר להבנתי. האם יש כאלה שמאתרגים את הממשלה? ודאי. אבל אי אפשר לטעון שמצביעי מרכז שמאל לא מבקרים אותה בחריפות". כאן בחר אבקסיס להחמיא לעיתונאית והשיב לה: "איריס, מאז ומעולם היית די חריגה בנוף של כותבי הארץ ושל השמאל. את יודעת את זה. יש עוד כמוך, אבל הרוח הנושבת כיום בצד השני, מהתקשורת ובכלל, שונה לחלוטין. ביקורת- יוק". העיתונאית השיבה לו כי היא עושה כמיטב יכולתה וכי "דעתי על מנזר השתקנים, ידועה לך".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתחילים להתעורר... ולהתפכח. (ל"ת)
    ארצישראלי! 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מדברים ומבקרים כמו שצריך, כנראה שהוא בוחר לא להקשיב
    גל 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כדי שזה יסתדר לו עם האג'נדה של התקשורת המגוייסת שנמצאת רק במוחם של הביביסטים.
    סגור
  • התקשורת לא מעיזה לבקר שמא הדבר יסייע לימין. (ל"ת)
    ארצישראלי! 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פשוט אושר טהור לראות את הזומביבים החמוצים
    ice.co.il 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החיוך פשוט לא יורד לי מהפנים.
    סגור
  • 1.
    תקשורת מושחתת ולקקנית ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור