תקשורת ומדיה

"אלי אבידר התחסן": ההודעה שגרמה לכל העיתונאים לצאת נגד השר המיועד

מסר שיצא מלשכתו של חבר הכנסת לפיו: "התחסן לקורונה בתחילת החודש", הביאה עליו ביקורת רבה. מגל: "מפתיע שמישהו בממשלה הערכית הזאת מוותר על אג'נדה בשביל ג'וב", סיון כהן: "מתגעגעת מאוד לימים בהם מילה היתה שווה משהו", גם גרינצייג תקף
כפיר אדר |  8
אלי אבידר (צילום מתוך טוויטר הכנסת)

לאחר ההודעה לתקשורת לפיה: "אבידר התחסן לקורונה בתחילת החודש ״מסיבות משפחתיות פרטיות ומתוך אחריותו כנבחר ציבור", הצליחה לגרום למחול שדים אמיתית סביבו וביקורת קשה על מינוי לתפקיד שר.

אבישי גרינצייג כתב: "ההודעה לתקשורת לפיו "ח״כ אבידר לא מתנגד לחיסונים, ומשפחתו כולה התחסנה" תוך קשירת העניין ל*אחריותו כאיש ציבור* - היא כל כך מביכה, שאין צורך שאשלוף 100 צילומי מסך. אך נקודת אור: תאוות השררה יכולה לגרום למתנגד חיסונים, קונספירטור בוטה וגס, פתאום לגלות את נפלאות המדע ואת האחריות".

נועם פתחי הוסיף: "לעשות עוד התקפלות בפני רע"מ ולהפוך את תורכיה אדומה רק אחרי שכל הערבים הלא מחוסנים חוזרים מהחג שם, ולתת לפרזנטור הראשי של הלא מחוסנים, אלי אבידר, להיות שר. איזה פרקים אלה בסיפרון של חרטטוני בנט?".
יניר קוזין ביקש להזכיר: "מפה לשם, מסתבר שח"כ אלי אבידר, השר המיועד, שהתבטאה בעבר נגד התחסנות לקורונה, התחסן לקורונה בתחילת חודש יולי (!). אגב, זה מה שחשב ח"כ אבידר על חיסונים בזמן הממשלה הקודמת".
ינון מגל תקף: "אז אלי אבידר התחסן בסוף נגד קורונה ויקבל תפקיד שר. מפתיע שמישהו בממשלה הערכית הזאת מוותר על אג'נדה בשביל ג'וב", בר שם אור מהצינור הוסיף: "אלי אבידר, האיש שעשה קמפיין במשך חודשים נגד החיסונים, הלך להתחסן בחשאי בתחילת החודש בלי לעדכן את הציבור. אפשר גם להכניס את זה לרשימת הפרות הבטחת בחירות?".
סיון כהן תהתה: "מה קורה עם אלי אבידר? ביקר במשך חודשים ארוכים את ה ״שחיתות השלטונית״, הפוליטיקאים שדואגים רק לכסא, למשכורת והנהג וכו׳-לחץ ואיים עד שקיבל את התפקיד המיותר ‘שר במשרד רוה״מ׳ עשה קמפיין סופר אגרסיבי נגד חיסונים-הלך להתחסן בחשאי לא יודעת, מתגעגעת מאוד לימים בהם מילה היתה שווה משהו".

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עיתונאים משועממים
    שלמה 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההיטפלות לכל עניין, גם אם הוא מעורר תמיהה או אי נוחות, נראית לי כהתעסקות יתר בזוטות. האם זה מתוך שעמום או על פי זה נקבע להם התשלום?
    סגור
  • 7.
    שוד הקופה ע"י מי שישלטו גם במשרד האוצר וגם ועדת הכספים
    ארנון תל-אביבי 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה נ.ב. שיושב בחדר שבכניסתו יש מדבקה "לשכת ראש-ממשלה" - הביא בתמנונקוליציה שלו - גם את החוק הנורווגי ועוד 31 אוכלי חינם בכנסת . כל ח"כ נורווגי עולה למשלם המיסים עם כל העוזרים , לשכה, מכונית שרד - 3 מייליון ש"ח בשנה.
    סגור
  • 6.
    אבידר מגעיל אותי. (ל"ת)
    יוגב 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אבישקרן
    דניאל 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המושחת והמסואב ביותר שיש צבוע מתחסד ונכלולי ברמות שאין לתאר מה לא יעשה כדי לקבל ג'וב ומישרה כמו בשיר הידוע ..." היו לי פעם עקרונות מכרתי את כולם ..עסקה מוצלחת בשבילי אולי גם בשבילה ..נבל ומושחת מקווה שזה לא נעלם מבנט ושו"ת אם הם לא רוצים להצדיק את הביקורת שנמתחת עליהם בנושא .
    סגור
  • 4.
    אין גבול לצביעות שחיתות ורוע אצל הבנטיסטים. כנופיית נוכ (ל"ת)
    ססי 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אפס מושחת רודף שררה
    יהודי 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נגיב לעצם העניין של האפס הזה נחטא למטרה. אפס נשאר אפס במפלגה של אפסים תחת ממשלה שבראשה נוכל אפס. אז כדאי שלא נגיב.
    סגור
  • 2.
    הייל דרוקר
    עותמן סיקסטי 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הים אותו הים ממשלת הזדון אותה ממשלה
    סגור
  • 1.
    המושחת הזה רק לפני כמה חודשים הפגין נגד השחיתות !
    אסף 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בבון לא מנומס ומושחת !
    סגור