תקשורת ומדיה

בן גביר ממשיך לתקוף את אחמד טיבי: "בסוריה אוהבים מחבלים כמוהו"

בעקבות הסערה שהתחוללה הבוקר במשכן הכנסת בה ביקש טיבי מבן גביר שיכנה אותו "אדוני" ובתגובה כינה אותו בן גביר "מחל", ח"כ בן גביר ממשיך במתקפה הגד טיבי: "הוא סמל של טרור"
מערכת ice |  6
טיבי ובן גביר (צילום facebook,flash90)
בן גביר ממשיך בהתססת האירוע בכנסת הבוקר בו ביקשת ממנו אחמד טיבי כי יקרא לו "אדוני" ובתגובה קרה לו בן גביר "מחבל". בן גביר צייץ לפני שעה קלה בטוויטר בצירוף סרטון בו טיבי נראה נואם בשבחם של שאהידם וכך כתב בן גביר: "תגידו לפרחח מהלל השהידים הזה, שאף אחד לא חייב לקרוא לו אדוני. רוצה להיות אדון שילך לפרלמנט בסוריה או ברמאללה, הם אוהבים מחבלים כמוהו. ואם כבר אתם מדברים איתו תעדכנו אותו שהוא אמנם לא סמל של מכונית, אבל הוא סמל של טרור, ונעשה הכל כדי להעיף אותו ואת חבריו תומכי הטרור מהכנסת".
הבוקר (שלישי), נאום פשוט של איתמר בן גביר הפך לאירוע אלים כאשר הסדרנים של משמר הכנסת ניסו להוריד אותו בכוח שכונה על ידי לא מעט חברי כנסת מופרז, לאחר שממלא מקום יו"ר הכנסת דרש להורידו מהדוכן משום שלא קרא לו 'אדוני היו"ר' ובהמשך קרא לו מחבל.
 
הסדרנים עלו לבמה לאחר שטיבי מיד קרא לבן גביר שלוש קריאות ואלו ניסו להוריד אותו חרף טענותיו שאין שום חוק כזה שהוא מחויב לקרוא ליו"ר הכנסת 'אדוני' ואף טען בפני טיבי "אתה לא אדוני, אתה מחבל שצריך להיות בפרלמנט בסוריה". בן גביר התנגד לסדרנים שהפעילו כוח רב כדי להורידו וגם ח"כים שנכחו במליאה טענו כי הכוח היה מופרז. מיקי לוי אף ניסה לעלות ולהרגיע את הרוחות אך ללא הועיל.
ח"כ בן גביר מסר מכתב ליו"ר הכנסת בעקבות התקרית ובו נכתב, "סעיף 42(א) לתקנון הכנסת קובע כי יושב ראש הישיבה יכול להורות על הורדה מהדוכן רק לאחר שקרא את חבר הכנסת הנואם לסדר. במקרה כאן טיבי נהג בניגוד לסמכותו, והורה למשמר הכנסת להוריד אותי מהדוכן בניגוד לתקנון, הכל על מנת לייצר רווח פוליטי".
עוד הוסיף ח"כ בן גביר במכתבו כי, "סעיף 41(ד) לתקנון קובע כי חבר הכנסת ידבר במליאת הכנסת בצורה הולמת, בלשון מקובלת ובאופן השומר על כבוד הכנסת, ולא יעשה במליאה מעשה שיש בו פגיעה בכבוד הכנסת, בכבוד אחד מחבריה או בסדר דיוניה. אין ספק שמעשיו של טיבי ואמירותיו מנוגדים באופן ישיר גם להוראה זו".
בסיום מכתבו דרש ח"כ בן גביר מיו"ר הכנסת להדיח את סגן יושב הראש טיבי מתפקידו, וביקש מלוי להעביר מסר ברור כי: "מי שישתמש בתפקידו בניגוד לתקנון וככלי לניגוח פוליטי, לא יוכל להיות סגן יושב ראש הכנסת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איך זה שפרזיטים שלא תרמו כלום למדינה הפכו לפטריוטים? (ל"ת)
    anj 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    לנו זה כבר נראה רגיל למרות שזה חולני.
    בנצי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יכולים לדמיין לכם מוסלמי אפגני עם אזרחות אמריקאית שנבחר לסנאט האמריקאי,ומשם הוא תומך בטאליבן.יועץ למנהיג הטאליבן,יוצא נגד מדיניות ארה"ב מתוך הסנאט,והאמריקאים חיים עם זה ומשלמים לו את המשכורת...
    סגור
  • 4.
    בן גביר
    יהודי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה היית עד עכשיו עם ישראל מיחל וציפה לארוחה כמוך שיטפל בצבועים ,שונאי ישראל,תומכי מחבלים חזק וברוך
    סגור
  • 3.
    מתי תפנימו שמדובר בממשל ערבי, מזרח תיכון חדש, לא. (ל"ת)
    מכלוף ליברמן 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חחח... שני מחבלים מתווכחים. חברי כנסת עאלק...
    טיבי ובן גביר 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן גביר מחבל יהודי וטיבי מחבל ערבי
    סגור
  • 1.
    חכים חלשים ופחדנים.
    אילן 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחמד, עו"ד בן גביר צודק.
    סגור