תקשורת ומדיה

מתי כספי תוקף את הממשלה: "לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם"

הזמר הותיק שלא נמצא בארץ בעת האחרונה מאז התפרצה מגפת הקורונה היה אמור לשוב ואף נקבעו לו מספר הופעות אך מששב התו הירוק בגלל עליית התחלואה הבהיר: "לא רוצה לאכזב אנשים שירצו לבוא להופעותי ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו". רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר כספי
מערכת ice |  2
מתי כספי (צילום פייסבוק מתי כספי העמוד הרשמי)
לאחר כמה חודשים בהם התו הירוק ירד מהפרק עקב תחלואה נמוכה של קורונה שהגיעה בעקבות החיסונים, מחר  (חמישי) צפויים להיכנס לתוקף הגבלות חדשות ולשוב התו המאפשר כניסה לאירועים בעקבות העלייה בתחלואה בעת האחרונה והתפוצצות זן הדלתא בישראל.
הזמר הותיק מתי כספי הודיע בעקבות זאת כי הוא מבטל את כל הופעותיו המתוכננות בארץ. ההגבלות החדשות כאמור חלות גם על אירועי מוזיקה ומאפשרות רק למחוסנים, מחלימים, או כאלו שלא התחסנו ומציגים בדיקת קורונה שלילית, להיכנס לאירועים של יותר מ-100 אנשים.
"בעקבות החזרת ההגבלות, על מנת שהשקר והמרמה ימשיכו לעד, נאלצתי לבטל את בואי" כתב בפייסבוק כספי והוסיף "כבר הצהרתי בעבר שלא אופיע אם תהיינה הגבלות שלא יאפשרו לחלק מהקהל שלי לבוא להופעותי. לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם".
"אני מעדיף לאכזב את עצמי ולא להופיע, מאשר לאכזב אפילו שני אנשים שירצו לבוא להופעותי ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו. אגיע להופעות אך ורק אם יוסרו כל ההגבלות ויתאפשר לכל מי שירצה בכך לבוא להופעותי. או כולם או אף אחד ! לא תהיה איפה ואיפה."
כספי סגר את הפוסט בכך שהוא מקווה לזמנים טובים יותר והודיע כי הוא מתכנן הופעת זום עם חלק מנגניו וכשכל רוכשי הכרטיסים להופעות שנקבעו בארץ יקבלו את כספם בחזרה. "גופינו ברשותינו ולא ברשות העריצים. נקווה לזמנים טובים יותר.אני מתכנן הופעת זום עם חלק מנגניי, ועל כך אודיע בבוא העת. רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא על הרכישה."
 

לכל מבכריי שלום, בעקבות החזרת ההגבלות, על מנת שהשקר והמרמה ימשיכו לעד, נאלצתי לבטל את בואי. כבר הצהרתי בעבר שלא אופיע...

Posted by ‎מתי כספי - העמוד הרשמי‎ on Wednesday, July 28, 2021
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה זמר וזהו (ל"ת)
    בכר 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתי כספי הפלצן, כנראה לא סיפרו לו שביבי כבר לא ראש
    אמיר 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הממשלה, וכנראה גם לא קנו מספיק כרטיסים להופעה והוא נעלב.
    סגור