תקשורת ומדיה

באיחור של יומיים: מועצת התאגיד קבלה את דו"ח ההנהלה על תחקיר הארץ

אחרי עיכוב של יומיים מהמועד הראשון שנקבע ולאחר הביקורת שהושמע בשל כך, מועצת התאגיד הודיעה היום כי הדו"חות שדרשה מהנהלת כאן הגיעו לידיה וכי נושא הפגיעה בעובדי התאגיד ייבחן
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)
מועצת תאגיד השידור הישראלי פירסמה הבוקר (חמישי) כי קיבלה את החומר אותו נדרשה ההנהלה להעביר בעקבות הטענות שעלו בתחקיר הארץ. "כפי שהובהר בישיבת המועצה שנערכה ביום 25.7.2021 המועצה מייחסת חשיבות רבה לנושא התרבות הארגונית בתאגיד בכלל וליחס ענייני, הוגן ומכבד לעובדות ועובדי התאגיד בפרט". הודיעה מועצת התאגיד, "בכוונת המועצה, בייעוץ וליווי שופטת בית המשפט העליון בדימוס ד"ר אילה פרוקצ'יה, לבחון את הנושא לעומקו, ולוודא כי ייעשה כל הנדרש, ללא פשרות, על מנת להבטיח שהתאגיד מהווה סביבת עבודה ראויה ומכבדת לכל עובד ועובדת".
כזכור, התחקיר הקשה של עיתון הארץ על מה שקורה במסדרונות תאגיד השידור הוביל למספר פעולות גם של ארגון העיתונאים וגם של מועצת תאגיד השידור ששלחה מכתב ביום ראשון למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ובו דרשה שיגיב על הטענות תוך 48 שעות כלומר לפני יומיים. אולם דיווח של עיתונאי ידיעות אחרונות, עינב שיף נראה כי זה עניין את הנהלה גוף השידור הציבורי בישראל.
שיף חשף אתמול כי מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ לא הגיב לדברים, יום לאחר תום המועד שקבעה המועצה להגיב. שיף כתב: "יו"ר התאגיד דרש מהמנכ"ל להסביר תוך יומיים מה קורה בארגון שהוא כבר ארבע שנים מקבל קרדיט של משה, ישו ומוחמד על הישגיו. כבר עברו שלושה ימים. לא נורא: זה הרי כסף של אבא שלהם, ומסביב הרוב עדיין רוצים חתיכה ממנו"
למרות הטענות של שיף ומה שנראה כמאמץ למסמס את הסיפור ולהוריד אותו מתחת לרדאר מתאגיד השידור נמסר כי עקב סיבות טכניות הגשת הדו"ח נדחתה ליום חמישי בהסכמת המועצה, ואכן היום מדווחים כי הדו"ח הגיע לידי המועצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאגיד כאן מושחת של בולשביקים שמאלנים
    עודד יערי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פניתי לאורלי ממן נציבת תלונות הציבור של כאן והתברר לי שזו נוכלת טייחית מושחתת.התעלמה מצאט כתוב בו הראיתי לה שקרים לי ברורים של הכתבת המדינית מאיה רכלין ששיקרה אותי שלא היא הכתבת למדיני/חוץ כדי להמנע מלעשות כתבה על הנושא שלי.הכל רקוב ומושחת אצל ממלכת דנמרק=התאגיד כאן הבזוי
    סגור