טלוויזיה

כתב ידיעות אחרונות תוקף: "מועצת התאגיד דרשה תשובות, קובלנץ מתחמק"

שלושה ימים מרגע יציאת המכתב בו דרשו מהנהלת התאגיד לתת תשובות לטענות שעלו בתחקרי הארץ עד יום שלישי, ואף אחד מהם לא הגיב. עינב שיף: "כבר עברו שלושה ימים. לא נורא: זה הרי כסף של אבא שלהם, ומסביב הרוב עדיין רוצים חתיכה ממנו"
מערכת ice | 
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)
התחקיר הקשה של עיתון הארץ על מה שקורה במסדרונות תאגיד השידור הוביל למספר פעולות גם של ארגון העיתונאים וגם של מועצת תאגיד השידור ששלחה מכתב ביום ראשון למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ובו דרשה שיגיב על הטענות תוך 48 שעות כלומר יום שלישי אתמול. אולם על פי עיתונאי ידיעות אחרונות, עינב שיף נראה כי זה לא מעניין את הנהלה גוף השידור הציבורי בישראל.
שיף חושף כי מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ לא הגיב עד כה לדברים, יום לאחר תום המועדל ו הקציבה המועצב להגיב. שיף כתב: "יו"ר התאגיד דרש מהמנכ"ל להסביר תוך יומיים מה קורה בארגון שהוא כבר ארבע שנים מקבל קרדיט של משה, ישו ומוחמד על הישגיו. כבר עברו שלושה ימים. לא נורא: זה הרי כסף של אבא שלהם, ומסביב הרוב עדיין רוצים חתיכה ממנו"
 
בהמשך הוסיף ציוץ נוסך וביקורתי ובו כתב: "במקרה שמישהו הבין אחרת: עד עצם היום הזה, בכל נושא משמעותי (ולא חסרו), מועצת התאגיד והעומד בראשה הוכיחו, שוב ושוב, שהם חלק גדול מהבעיות לעומת כלום ושום דבר בתחום הפתרונות"
למרות הטענות של שיף ומה שנראה כמאמץ למסמס את הסיפור ולהוריד אותו מתחת לרדאר מתאגיד השידור נמסר כי עקב סיבות טכניות הגשת הדו"ח נדחתה ליום חמישי בהסכמת המועצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה