קריירה ולימודים

מועצת תאגיד השידור דורשת מההנהלה להתייחס לטענות "הארץ" תוך 48 שעות

בתום ישיבה דחופה בעקבות התחקיר המטלטל שהביא עדויות של עובדים בכאן 11, הוחלט כי שופטת בית המשפט העליון בדימוס ד"ר אילה פרוקצ'יה תייעץ ותלווה בהליך הטיפול בנושא", המנכ"ל נדרש לתת אסמכתאות לטיפול בתלונות
כפיר אדר |  2
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)

הבוקר (ראשון) התכנסה מועצת תאגיד השידור הישראלי לישיבה מיוחדת ודחופה בעקבות כתבות תחקיר שהתפרסמו בעיתון הארץ, בנוגע לטענות בדבר התעמרות, השפלות והטרדות כלפי עובדות ועובדים בתאגיד לכאורה, דבר אשר פחות הביא להתעניינות של קולגות ועיתונאים אחרים, אבל עורר שיח בקרב הציבור.

המועצה טענה כי היא: "מייחסת חשיבות רבה לעובדות ועובדי התאגיד, שהם המשאב החשוב ביותר של התאגיד, ולזכותם לעבוד בתנאים של יחס ענייני, מכבד, הוגן ונטול תופעות פסולות. לאור האמור, המועצה ממנה את שופטת בית המשפט העליון בדימוס ד"ר אילה פרוקצ'יה לייעץ וללוות אותה בהליך הטיפול בנושא בכלל, ובפרט בנוגע לצעדים שיש לנקוט על מנת לוודא כי תרבות יחסי העבודה בתאגיד תהיה כזו שעובדות ועובדי התאגיד, כמו גם התאגיד עצמו, ראויים לה בהתאם לנורמות וערכים ההולמים תאגיד ציבורי".
"בשלב זה, המועצה דורשת התייחסות ההנהלה באמצעות המנכ"ל עד ליום שלישי, 21.7.27 ,אשר תכלול פירוט, לרבות אסמכתאות, לכל אחד מהחלקים הבאים: 1. אופן עמידת התאגיד בקשר עם התלונות שהוגשו, בדרישות הדין והפסיקה בנוגע ליחס ראוי לעובדות ועובדים, הנקי מהתעמרות, הטרדות מיניות וכיוצ"ב. בכלל כך מתבקש פירוט לגבי: א. דרך הטיפול בתלונה בכל נושא כאמור, ותוצאותיה (בתאגיד ומחוץ לתאגיד). ב. משך זמן הטיפול בכל תלונה. ג. עדכון המתלונן/ת בדרך הטיפול. 2. מקרים שלא היו ידועים להנהלת התאגיד. 3. עניינים או טענות העולים מכתבות התחקיר, שלמיטב ידיעת ההנהלה אינם נכונים, לרבות אסמכתאות".
לסיום נמסר: "המועצה מייחסת חשיבות רבה לנושא התרבות הארגונית בתאגיד בכלל וליחס ענייני, הוגן ומכבד לעובדות ועובדי התאגיד בפרט, ובכוונתה לבחון את הנושא לעומקו, ולוודא כי ייעשה כל הנדרש, ללא פשרות, על מנת להבטיח שהתאגיד מהווה סביבת עבודה ראויה ומכבדת לכל עובד ועובדת תוקף ההחלטה מידי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה שהברנז׳ה שותקת זה אחד הדברים הדוחים (ל"ת)
    יעל 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כנופיית פשע. כולם למשטרה, וסגירה מיידית (ל"ת)
    Xxx 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור