תקשורת ומדיה

ינון מגל: "אמילי מואטי נשמעה כאילו היא מדברת מהשבי" | האזינו

חברת הכנסת היחידה ממפלגת העבודה שלא קיבלה תפקיד בוועדה או במשרד ממשלתי עלתה לשידור, ינון מגל טען: " אי מינויה זה בגלל המוצא שלה", מואטי: " וטענה: "אי אפשר להגיד שמפלגת העבודה היא גזענית. אני יודעת שאף אחד מהשיקולים במפלגה לא נוגע לגזענות"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
מפלגת העבודה מנסה להתנער שנים מהתדמית הגזענית שהוצמדה לה עוד מתקופת מפא"י, וזאת למרות שבראשותה כבר כיהנו יושבי ראש יוצא עדות המזרח כשהבולט בהם הוא עמיר פרץ.
הבוקר עלתה להתראיין אצל ינון מגל ובן כספית בנושא חברת הכנסת אמילי מואטי, מספר 2 ברשימת המפלגה בכנסת, לאחר שהועלתה הסברה בעיקר על ידי ינון כי אי המינוי שלה לתפקיד כלשהוא בממשלה או בכנסת על ידי המפלגה היא מכיוון שמדובר בגזענו. חברת הכנסת כפרה בהאשמות האלה וטענה: "אני חושבת שאין פצע בחברה הישראלית שהאופוזיציה לא תשתמש בו כדי לנגח אותנו. חברי המפלגה בחרו בי כמספר 2, והם יודעים מאיפה באתי, כך שאי אפשר להגיד שמפלגת העבודה היא גזענית. אני יודעת שאף אחד מהשיקולים במפלגה לא נוגע לגזענות". 
"נכון שאת התפקיד שרציתי לא קיבלתי, אבל זה לא משנה, יש סיבות ענייניות לכך, אני פשוט לא יודעת אותן כי אני מרוצה ממה שקיבלתי. גם ממקום של חברת כנסת ומחוקקת מהמניין, אני יכולה לעשות הרבה דברים". 
מגל פרסם בתגובה ציוץ ששיתף את הדברים שאמרה וכתב: "מפלגת העבודה: גלעד קריב מס 4' קיבל ועדה אפרת רייטן מס' 5 קיבלה ועדה נחמן שי מס' 8 קיבל תפקיד שר ומי לא קיבלה? אמילי מואטי מס' 3 מענין למה (וזה לא בגלל שהיא אישה) מואטי עלתה אצלנו לשידור ונשמעה כאילו חטפו אותה והיא מדברת מהשבי וטענה שזה לא בגלל שהיא מזרחית"
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה אמילי
    אלון 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאיש ליכוד אני חייב לאמר שאני מחבב את אמילי מואטי
    סגור
  • 1.
    הגזענות של מפלגת העבודה, כבר משחר ההיסטוריה. (ל"ת)
    מפלגה גזענית 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • עמיר פרץ יו"ר (מרוקו), אבי גבאי יו"ר (מרוקו).
    התוהה 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל למלכלכים לא איכפת עובדות רק ללכלך. הזוי
    סגור
  • עמדו בראש אבל כשלו בבחירות מצביעי המפלגה ברחו מהם (ל"ת)
    איתן 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור