תקשורת ומדיה

בעלי בית"ר על עזיבת מסי: "מניות הליגה הספרדית יצנחו"

משה חוגג ניתח בטוויטר שלו את משמעות העזיבה של כוכב ברצלונה: "זכויות השידור יפגעו קשות. לא מן הנמנע שזכיין השידור ידרוש קיצוץ בתשלום, לחץ כלכלי עצום יופעל על הליגה לאשר את החוזה. מסי ימשיך בברצלונה"
כפיר אדר | 
ליאונל מסי. אדידס (צילום יחסי ציבור)
כשבועיים עברו מאז הדחייה המפתיעה לרעה של ברצלונה את משחק הראווה באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים בשל לחץ כבד שספג המועדון הקטאלוני מצד גורמים אנטי ישראליים ואמש (רביעי) הודעה שיצאה מאת המועדון טילטלה את עולם הכדורגל העולמי, לפיה כוכב הקבוצה ב-17 העונות האחרונות ליאו מסי לא יישאר.
איך זה מתקשר לבית"ר? דרך הבעלים משה חוגג כמובן, שניתח מה אומרת העזיבה של הארגנטינאי את המועדון הספרדי, מהמעוטרים בעולם, על אף שהסכים לקצץ 50% בחוזהו כדי להישאר, אך בשל מגבלות פיננסיות יצטרך לנדוד עתה ליעד חדש.
 
חוגג כתב: "המניות של הליגה הספרדית בצניחה חופשית, זכויות השידור יפגעו קשות. לא מן הנמנע שזכיין השידור ידרוש קיצוץ בתשלום, לחץ כלכלי עצום יופעל על הליגה לאשר את החוזה. מסי ימשיך בברצלונה".
עוד הוסיף הבעלים של הקבוצה מהבירה: "לא חושב שיש מקום בעולם עכשיו שלא מדברים בו על מסי, עדות להערכה העצומה שיש לאומן הזה. הגדול בהיסטוריה". אוהדי הקבוצה הגיבו לו בהומור: "תביא אותו אלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה