תקשורת ומדיה

'חוק החשמל' עשוי לעבור, סמוטריץ': "הממשלה מוכרת את הציונות"

הממשלה רוקמת עסקה להמנעות של הרשימה המשותפת בהצבעה על התקציב, הח"כ תקף: "הציונות והמדינה נמכרו לתומכי טרור אנטי ציוניים בשביל שרידות פוליטית בלי לעצור בשום קו אדום. וזה מסוכן ממש", גלעד צוויק: "שרלטני '10 מעלות ימינה'"
כפיר אדר |  4
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ (צילום יונתן סינדל פלאש90)
על פי הדיווחים האחרונים, נרשמה התקדמות במגעים בין הקואליציה לרשימה המשותפת בנוגע להסכמות על תקציב המדינה. ה'דיל' המסתמן ככל הנראה הוא העברה של חוק החשמל במושב הבא של הכנסת לצד כמה תוספות, כשבתמורה המנעות/תמיכה של חלק מחברי המשותפת בהצבעות התקציב.
כאמור, חוק החשמל כבר עלה בעבר על ידי הרשימה המשותפת ומאפשר חיבור לרשת החשמל גם עבור בתים שאין להם טופס 4. מדובר בעשרות אלפי משקי בית במגזר הערבי בעיקר. הקואליציה על פניו לא חייבת את המשותפת בשביל התקציב, אבל עדיין רוצה מאוד לאפשר לעצמה מרווח נשימה ובטחון.
 
ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף: "די כבר עם מכבסת מילים! "חוק החשמל" ילבין למעשה עשרות אלפי מבנים לא חוקיים במגזר הערבי ויעודד את המשך הבניה הבלתי חוקית וההשתלטות שלהם על קרקעות. הממשלה הזו מוכרת את הציונות ואת המדינה לתומכי טרור אנטי ציוניים בשביל שרידות פוליטית בלי לעצור בשום קו אדום. וזה מסוכן ממש".
 
גלעד צוויק מישראל היום כתב: "בקצב הנוכחי, משכורות חיילי צה"ל יוחרמו ויועברו לשהידים ומשפחותיהם - כן, אותם שהידים שטיבי גמר עליהם הלל כ"פורצים את הדרך, ומשרטטים בדמם את הדרך לחירות ולשחרור. השהיד הוא סמל המולדת" שרלטני '10 מעלות ימינה' ו'בלי נאמנות אין אזרחות' הם אלו שמביאים עלינו את ממשלת תומכי הטרור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק לנתניהו מותר. צוללות למצרים, ברית עם עבאס, עקירת התנ (ל"ת)
    Raffi 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מכירת הציוניות?
    מיכל 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי קרא לעבס להצטרף לממשלה אם לא ראש הממשלה הקודם ??
    סגור
  • 2.
    תעזרו לי בבקשה :
    אחמדיהו 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא היה אותו סמוטריץ שהצביע יחד עם המשותפת נגד חוק האזרחות ? וזהו אותו הסטמוריץ' שטוען כעת על מכירת המדינה לערבים ?
    סגור
  • 1.
    לא יאומן
    שי 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רע"מ קיבלו במסגרת ההסכמים הקואליציוניים 40 מילארד שקל, ואחרי כל זה צריך את תמיכת המשותפת שתבקש חיבור חשמל לבנינים פיראטיים בלי אישור? אני שנה וחצי חיכיתי לטופס 4. איך סכומים כאלה עוברים ללא תקציב בשנת קורונה? איך לא מדברים על זה? והתקשורת מה איתה? צבועים
    סגור