תקשורת ומדיה

אלדד יניב נגד הבקשות להתחסן: "תקשיבו למומחים שחושבים הפוך"

פעיל המחאה שוב מביע דעות נחרצות נגד ההתייחסות הקולקטיבית לקורונה: "ספויילר: עוד ואריינטים בדרך. ועוד גלים. אם נמשיך עם אותם מומחים, הברבשים והגרפים, שמבינים שפה אחת: כח ועוד יותר כח - נמות לצד הקורונה", ארד ניר: " וריאנטים יש, היו ויהיו! תודיעו כשיהיה מידע על עמידות לחיסון"
כפיר אדר | 
אלדד יניב (צילום גיל יערי פלאש90)
אלדד יניב ממשיך להשמיע חדשות לבקרים את דעתו בנוגע ל'היסטריה' שיש בתקשורת ובממשלה בנוגע לטיפול בקורונה וכן הוא ממשיך להביע עמדה המתנגדת לכפיית חיסונים נגד זן הדלתא.
אלדד יניב כתב: "ספויילר: עוד ואריינטים בדרך. ועוד גלים. אם נמשיך עם אותם מומחים, הברבשים והגרפים, שמבינים שפה אחת: כח ועוד יותר כח - נמות לצד הקורונה. לא נחיה לצד הקורונה. זמנים חדשים מחייבים שקיפות. גיוס ולא הטלת אשמה. הפוך מאיך שהממשלה הקודמת וזו מתנהלות. ותקשיבו למומחים שחושבים הפוך".
 
העיתונאי הוותיק ארד ניר כתב: "שב וטוען שחלק ניכר מהאחריות מוטלת על הדרג המקצועי במשרד הבריאות. בעיצומו של מבצע החיסונים התריעו מפני עמידות לאלפה. עכשיו מצאו וריאנט/ים אחרים להיתלות בהם. וריאנטים יש, היו ויהיו! תודיעו כשיהיה מידע על עמידות לחיסון. אל תשתפו את כולם בחרדות. זה פוגע בהסכמה להתחסן".
שרון גל הביע דעה נגדית: "104 מונשמים!!!! כמעט 600 חולים קשה, כל יום מתים בין 10 ל-20, מש' הבריאות מזהיר מזנים חדשים, ואף אחד לא עוצר את הבלגן בנתב"ג. איך מסיים בנט את הספרון: "קורונה? קטן עלינו. בכל מקרה אנחנו מוכנים". בדיחה. אבל על חשבוננו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה