תקשורת ומדיה

הכנסת בהלם: ח"כ אלחרומי מת מהתקף לב בגיל 49 בלבד

לפנות בוקר הלך לעולמו סעיד אל חרומי מרשימת רע"מ בבית החולים סורוקה. יאיר לפיד: "צער גדול, אחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה", אלי אבידר: "אציל בן אצילים שהלך בטרם עת. תנחומים מעומק הלב למשפחה"
כפיר אדר |  3
הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
הלם בכנסת. לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי), הלך לעולמו, בגיל 49 בלבד, חבר הכנסת מרע"מ סעיד אלחרומי, איש הנגב הבדואי, שנפטר מהתקף לב בבית החולים סורוקה. שצפויה להחליפו בכנסת היא ח״כ לשעבר אימאן ח’טיב יאסין.
ברע״מ הוציאו הודעת אבל על מותו של יו"ר ועדת הפנים של הכנסת: ״אלוהים ירחם על סעיד המנוח היקר שלנו וילווה אותו בשלום. תנחומינו למשפחה ולאנשי הנגב״. בתנועה יציינו את מותו במספר דרכים אותם יאשרו בשעות הקרובות.
טל שניידר ציינה: "מדובר בטרגדיה גדולה מאוד עבור רעמ. אלחרומי הוביל את הדיונים על הותמ״ל (מתחמי בנייה מועדפים) ונאבק בסוגיית בנייה מוכרת ותשתיות בנייה עבור החברה הערבית. בראיון שערכתי עם ח״כ סילמן היא בחרה באלחרומי כח״כ שהכי הרשים אותה במושב הקיץ. אלחרומי היה בעל תואר ראשון בפיזיקה ומורה לפיזיקה".
 
שר החוץ יאיר לפיד כתב: "צער גדול על מותו בטרם עת של ח״כ סעיד אלחרומי שהיה שותף לדרך, ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה. איש הנגב, אוהב אדם שהאמין שאפשר לשנות ולקדם את החברה הישראלית. שולח תנחומים למשפחתו, לכל שבט מסעודין אל-עזאזמה ולמפלגת רע״ם. יום עצוב".
מוסי רז ממרצ כתב: "עצוב וכואב על מותו של חברי, יושב ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה, חבר הכנסת סעיד אל חרומי. אבידה קשה לשותפות היהודית ערבית ולכל אזרחיות ואזרחי ישראל".
 
חבר הכנסת מישראל ביתנו אלי אבידר הוסיף: "הלילה הלך לעולמו אח יקר שלי, סעיד אל-חרומי ז"ל. אציל בן אצילים שהלך בטרם עת. תנחומים מעומק הלב למשפחה, יהי זכרו ברוך".
רם שפע ממפלגת העבודה ספד לו בטוויטר: "נדהמתי לראות את הבשורה על מותו הפתאומי הלילה של חברנו חבר הכנסת סעיד אלחרומי, עוד מתקשה לעכל. אני רוצה לשלוח תנחומים כנים למשפחתו, למפלגת רע"מ ולחבריו הרבים בנגב עבורם פעל במשך שנים. כואב ועצוב ביותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כן יאבדו כל אויביך ישראל. (ל"ת)
    ראשל 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ערבוש מחבל,שיתפגרו כל חבריו במהרה ! (ל"ת)
    טיבי הזיבי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ומתי בן כזבית המלשין בתיק 1000 ימות ????
    אסף 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ומתי בן כזבית המלשין בתיק 1000 ימות ???? המלשין נמצא במסע מרגש וקסום של ליקוקי תחת לבבנט המבוהל !!!
    סגור