תקשורת ומדיה

הדס שטייף מותקפת: "את כתבת גל"צ, זו הסיבה לסגור"

לאחר העימות שלה מול יאיר שרקי בטוויטר, העיתונאית הוותיקה ספגה אש, נוביק: "את הנזק הכי גדול לגלצ גורמים אנשי התחנה עצמם", יבגני זרובינסקי: "רק מלראות את הציוצים שלך במשך השנים, זו הסיבה לסגירת התחנה", שטייף תקפה חזרה: "מי אתה בדיוק?"
כפיר אדר |  4
הדס שטייף, "המתחזים" (צילום מסך)
העימות בטוויטר אמש בין הדס שטייף לכתב חדשות 12 יאיר שרקי הייתה כנראה רק יריית הפתיחה להמשך של עימותים סביב נושא הסגירה האפשרית של גל"צ. הפעם מי שנכנס לעימות ראש בראש עם העיתונאית, הוא איש התקשורת ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי.
זרובינסקי הגיב לדבריה של שטייף נגד שרקי: "רק מלראות את הציוצים שלך במשך השנים ולדעת שאת כתבת בגלצ - זו כבר סיבה לסגור את התחנה", שטייף ענתה לו: "ומי אתה בידיוק? מה עשית לטובת מישהו שאתה מתנשא מעלי. לך תעשה שיעורי בית ותביט אל הנשמה שלך קודם שתדבר עליי".
 
אלירז שדה כתב: "הקרב על גלצ מוכיח כי ימין זו האמת ופצצת רייטינג. זה הפחד שלהם אז הם רוצים לסגור. כנראה יותר קל לשלוט בתקשורת דרך כסף לפרסום מאשר צבאית. כשבית המשפט יתחיל לעשות צדק גם תסגרו אותו? מושחתים! ועדיין, צבא לא צריך לעשות פוליטיקה, מזמן היה צריך לסגור".
אסף ליברמן הוסיף: "חשוב להבהיר ששרקי אינו חצוף והוא אינו חייב שום דבר לאף אחד, לרבות לא לכתבת הפלילים של גלצ", דנה בצלאל ממקור ראשון עקצה: "לא הבנתי, גל"צ הביאו את ההורים של שרקי מאתיופיה?". עקיבא נוביק תקף: "ושוב, את הנזק הכי גדול לגלצ גורמים אנשי התחנה עצמם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מישהו הבין את דנה בצלאל? הומור נשי?
    אייל 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת שטייף מדברת על נשמה. נשמות תשאירי לאחרים. מה לגלץ ולזה? כשנקבה מתקיפה, היא אסרטיבית, פרקטית. חסרת רחמים. כשהיא מותקפת פתאום יש לה נשמה. יש לה לב. הבנו מי אתן.
    סגור
  • 2.
    במדינה דמוקרטית אין צורך בתחנת שידור צבאית
    דוק 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחנה הפכה למקום עבודה לעיתונאים פנסיונרים ברובם מהשמאל הקיצוני ובית ספר לתקשורת לילדי השמנת של צפון תל-אביב תעברו על השמות רובם עברו את גיל הפרישה המקבלים פנסיות תקציביות שמנות הגיע הזמן לסגור אני בטוח שכל אותם עיתונאים ימצאו עבודה בשאר מערכות התקשורת דבר נוסף חיילים מזמן לא שומעים גלי צה''ל הם שומעים תחנות רדיו אזוריות בקיצור הגיע הזמן לסגור
    סגור
  • 1.
    מה זה "מותפקת"? (ל"ת)
    מארק הרומי 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפורצת מגל"צ
    עמוס הנוקד 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותפקת זו אחת שגם מותקפת וגם נדפקת
    סגור