תקשורת ומדיה

ביקורת קשה על גנץ: "מי שמתעלם מפשיעה, מעודד אותה"

דיווח על אלימות מצד מתנחלים בדרום הר חברון עורר סערה וביקורת. חברי הקנסת ממרצ תקפו ודרשו מבני גנץ לספק תשובות. לסקי: "האירוע החחמור ביותר מזה שנים של אלימות מתנחלים". רוזין לגנץ: "התעלמות לא תעצור אותם, להפך"
מערכת ice |  3
בני גנץ (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
שר הביטחון, בני גנץ סופג ביקורות קשות היום (שלישי) מצד חבריו לקואליציה ממרצ. הבוקר, גורמים פלסטינים דיווחו על אירוע אלימות בדרום הר חברון וטוענים כי מתנחלים יהודים השליכו אבנים על מכוניות ובתים בכפר במפקרה. במרצ כאמור, פתחו בביקורת קשה על שר הביטחון. 
ח"כ מיכל רוזין כתבה כי: "התעלמות מהאלימות הבלתי פוסקת של העברינים האלה, בני גנץ, לא תעצור אותם, ההפך. רם בן ברק, מקווה שנקבל סוף סוף תשובות ראויות לחוסר התמודדות של צה״ל עם התופעה הבזויה, בדיון שקבעת בועדת חוץ וביטחון".
ח"כ מוסי רז הודיע כי פנה לגנץ: "בעקבות ההתקפה על הכפר מופקרה פניתי לשר הביטחון בדרישה לפעול. אלימות מתנחלים הפכה למגיפה. הגיע הזמן שהסלחנות וההתעלמות מהתופעה ייפסקו. אני מצפה שהעבריינים יועמדו לדין באופן מיידי". רז שיתף סרטון מהאירוע וכתב כי "כך נראה כיבוש".
 
גבי לסקי הוסיפה תמונות של רכבים מנופצים וכתבה: "היום התרחש האירוע החמור ביותר מזה שנים של אלימות מתנחלים, וזה כשחיילים ושוטרים נמצאים בשטח ולא עוצרים את המתנחלים! ילד בן 4 נפצע בראשו ופונה לסורוקה. חלונות של רכבים ובתים נופצו וכבשים נדקרו! פניתי לשר לבטחון פנים ולסגן שר הבטחון בדרישה לעצור את המתנחלים, ולפנות את המאחזים".
עיסאווי פריג' חתם וכתב: "מצפה משר הביטחון, בני גנץ ומכוחות הביטחון, לעצור את הפורעים היהודים שהשתוללו היום בדרום הר חברון ולפעול להעמדתם לדין. מי שמתעלם מפשיעה, מעודד אותה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה קורה כשערבים מתנפלים
    משה 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשערבים מתנפלים-לא שומעים שום ציוץ ממר"צ...להם מותר בגלל ה"כיבוש"...ועל זה נאמר:"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"!!
    סגור
  • 2.
    נערי הגבעות הם החארות שבחארות (ל"ת)
    רובי 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד מתנחלים יקרים..
    מתנחל חדש 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על המתנחלים..אין..אני עובר לגור איתם כדי לעזור להם..גיבורי ישראל!!!
    סגור