תקשורת ומדיה
התאונה בחורפיש זעזעה את העיתונאים: "51 הרשעות, רוצח בכביש"
שורה של עיתונאים נותרו המומים מהממצא לפי נהג האוטובוס החזיק ברקורד של עשרות הרשעות על עבירות תנועה, בן מיטלמן: "איך אדם כזה בכלל עדיין מחזיק רישיון נהיגה? בלתי נתפס", שטייף: "לא צריך מגפה, רוצחים נוסעים על הכבישים"
התאונה המחרידה אמש (רביעי) בכביש 89 סמוך לחורפיש הסתיימה בתוצאות מחרידות, מחקירה ראשונית עולה כי בתאונה היו מעורבים אוטובוס שהסיע חניכי 'בני עקיבא' ושלושה כלי רכב, ומסיבה שעדיין אינה ברורה אחד הנהגים סטה מנתיבו וגרם לתאונה, על פי ההערכות הראשונות היה זה נהג האוטובוס שבדיקה העלתה כי באמתחתו לא פחות מ-51 הרשעות על עבירות תנועה בעבר.
חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 4 מנוסעי הרכב, בהם: אישה בת 35, נער כבן 15, נער בן 12 וילדה בת 5.3 פצועים נוספים במצב קשה (מהם נהג הרכב ו-2 מנוסעי האוטובוס) וכ-30 פצועים במצב קל מהאוטובוס פונו לבתי החולים בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א.
העיתונאית הוותיקה הדס שטייף תקפה: "התאונה הקטלנית: מתברר כי לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות קודמות. מחקירת המשטרה עולה שהוא סטה מנתיב בקו הפרדה רצוף התנגש במעקה ואז התהפך. פגע ב-3 כלי רכב. בסך הכל 62 נפגעים בתאונה. לא צריך מגפה, רוצחים נוסעים על הכבישים. חברות הסעות... תעשו בדק בית בכל הקשור לנהגים שלכם".
התאונה הקטלנית:
— hadas shtaif. הדס (@hadasshtaif) September 30, 2021
מתברר כי
לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות קודמות. מחקירת המשטרה עולה שהוא סטה מנתיב בקו הפרדה רצוף התנגש במעקה ואז התהפך. פגע ב-3 כלי רכב. בסך הכל 62 נפגעים בתאונה.
לא צריך מגפה, רוצחים נוסעים על הכבישים.
חברות הסעות... תעשו בדק בית בכל הקשור לנהגים שלכם.
כתב המשטרה של ישראל היום איציק סבן כתב: "בלתי נתפס!!! לנהג האוטובוס שהיה מעורב אתמול בתאונה הקטלנית והמחרידה היו 51 הרשעות קודמות. מחקירת המשטרה עולה שהוא סטה מנתיב בקו הפרדה רצוף התנגש במעקה ואז התהפך ופגע ב-3 כלי רכב".
כתב הספורט והטכנולוגיה של קשת 12 בן מיטלמן תקף: "51 הרשעות קודמות על עבירות תנועה. איך אדם כזה בכלל עדיין מחזיק רישיון נהיגה?? כמה הרשעות זה מספיק כדי לדעת שאדם הוא רוצח מועד על הכביש? 5? 10? 15? ועוד להסיע עשרות ילדים. בלתי נתפס, לא משנה במה הוא לקה או לא לקה, אסור שבנאדם עם 51 הרשעות יהיה על הכביש. אדם כזה צריך לנסוע רק בתחבורה ציבורית, ולא כנהג.".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.ערפדיםמגן דוד 10/2021/01הגב לתגובה זו0 0עיתונאים תנאי דם, עדיין לא כיסו את קברו,ומשמיצים רק על סמך תאוריות של חקירת האסון,נהג על הכביש מעל 50שנה, ובשנים האחרונות בלי שוםעברה, בחשבון פשוט, עברה אחת לשנה, תראו לי נהג מקצועי שיש לו עבר כזה, רציתם גם את המשפחה, תנחומים למשפחה, בושה לכותבים תנאי הדם.סגור
-
7.שלחו בקבוצת וואצאפ שמדובר בדום לב כתוצאה מחיסוןלא משנה 09/2021/30הגב לתגובה זו3 2כך קרוב משפחה סיפר, כנראה על פי דוח הרופאים, שמדובר בדום לב. תבדקו. תופעות שצריך לבדוק כתוצאה מהחיסוניםסגור
-
6.נהג בן 76 לא יכול להסיע אנשים. לא יכול להפעילאייל 09/2021/30הגב לתגובה זו2 1מכונות כבדות לא יכול להחזיק כלי נשק.סגור
-
5.לי עושים בדיקות שמיעה....אייל 09/2021/30הגב לתגובה זו0 1אשת כח האדם אמרה שאני לא כשיר לעבוד בעבודה שלי, כי יש לי נזק בשמיעה.... אם משרד העבודה יבואו הם יקנסו את העסק... וזה אני מזיק לעצמי! לא מרשים לי להזיק לעצמי! חזירים כאלה עושים מה בא להם! חברת ההסעות צריכה להיסגר ולהיתבע! כל הרומנטיקה "הוא מת כשעשה עבודה שהוא אוהב" זה כל כך יפה.....סגור
-
4.מחסוררון 09/2021/30הגב לתגובה זו1 0במחסור שקיים בנהגי אוטובוסים החברות יקחו כל אחדסגור
-
3.עיתונות מטומטמתחוצפנים 09/2021/30הגב לתגובה זו6 1אדם שנוסע חצי מליון קמ בשנה במשך 55 שנה גם אם יצבור מאה דוחות יחשב לנהג זהיר . מספיק להתנשא ,הוא חטף התקף לב ולכן הוא ההרוג היחיד באוטובוס . הוא לא מת מהתאונהסגור
-
2.התקפה מיותרת. רחמנות על משפחת הנהגמשה 09/2021/30הגב לתגובה זו7 1הבנאדם נוהג יותר מ50 שנה על הכביש. לקבל 50 רפורטים ב50 שנה זה לא כזה נורא. יש חוק במדינה, אם לפי החוק היה אסור לו לנהוג, אז תתקיפו אותו, אבל לא נשמע שזה הסיפור. עד שלא תברר האמת, אל תרוצו לשפוך דם.סגור
-
1.השאלה היא על מה היו ההרשעותהאזרח התוהה 09/2021/30הגב לתגובה זו7 1כי 51 הרשעות על מי שמבלה בעבודתו 50 שנה על הכביש זה סביר ויכול בהחלט להיות גם לנהגים טובים. אומרים שבכלל התאונה יכולה הייתה להיגרם מהתקף לב שחטף וזה כבר יותר סביר מנהיגה גרועה. כרגע סתם מכפישם את שמו של אדם שאין לו שום יכולת להתגונןסגור


