תקשורת ומדיה

גדי טאוב: "התקשורת מתגייסת להונאה, טירוף מערכות"

גדי טאוב תוקף בחריפות את הממשלה: "מוכר למצביעיו פאתוס ריק, מסוגל להחליף ערכים ואידיאולוגיה ללא התראה ובלי לחוש כל צרימה", ויוצא נגד התקשורת שהתגייסה למענו: "עיתונות בריאה, היתה מקיאה מתוכה אדם כמוהו"
מערכת ice |  7
גדי טאוב (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הסופר הישראלי, גדי טאוב, תוקף בחריפות היום (שישי) את התקשורת אשר לדבריו התגייסה לנרמל את מעשה ההונאה החמור בתולדות הפוליטיקה הישראלית - תרמית ימינה כלשונו, ואף מכנה את ראש הממשלה בנט "ברני מיידוף של הפוליטיקה הישראלית".
בטור שכתב באתר הארץ, אומר טאוב כי המהלך הפוליטי שבעקבותיו קמה "ממשלת השינוי" הביא לכך שרוב העיתונות מתגייסת להכחיש את קיומו של המשבר "ולהעמיד פנים כאילו טירוף המערכות הנוכחי הוא דבר סביר". כך, לדבריו, התגייסה העיתונות לנרמל את מעשה ההנאה החמור בתולדות הפוליטיקה הישראלית - תרמית ימינה.
טאוב תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנט ומכנה אותו כ-"ברני מיידוף הישראלי", וכי עיתונות בריאה הייתה מקיאה אדם כמוהו וזאת בעקבות הפרת הבחירות לבוחריו: "בל העיתונות מפמפמת במקטרתה, לובשת ארשת פרשנית מהורהרת, ומנסה לשוות לכל זה מראית עין של עסקים כרגיל". בטורו ממשיך טאוב לתקוף את בנט: "פוליטיקאי פוסט־מודרני שטחי, שמתקשה להבדיל בין יח"צ למציאות", וכי הוא מסוגל להחליף אידאולוגיה וערכים ללא התראה ובלי לחוש צרימה. 
אולם, לדברי הסופר הישראלי, יש גם בשורות טובות ואופטימיות: "שככל שהעיתונות מתאמצת לשוות פני נורמליות לקרקס הפוליטי הזה, כך קטן האמון שהציבור רוחש לה", והציבור, כלשונו, "כשהוא רואה ממשלה הבנויה על הונאה ומתקיימת בחסדם של אנטישמים ותומכי טרור, הוא כנראה לא חושב שזה נורמלי. אין זאת אלא שהציבור הרבה יותר שפוי מה"נורמליות" שהתקשורת מנסה לתחוב בכוח לגרונו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אתם מצטטים על בנט משפטים מתוך המאמר שנכתבו על לפיד.
    גדי טאוב 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנא תקנו זאת. זה רציני לצטט בכזה רישול.
    סגור
  • 6.
    די לפוליטיקה
    הממלכתי הראשון בישרא 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם טובת מדינת ישראל לנגד עיני אזרחי ישראל , צריך לתת לכל ממשלה שקמה את ימיה. אני מאחל לנפתלי בנט הצלחה במילוי תפקידו , הצלחתו היא הצלחת המדינה. די לפילוג , די לקיטוב , די לטענות. כולם טובים , כולם ראויים. ימין , שמאל , יהודים , ערבים. העיקר לפעול לחיזוק מדינת ישראל.
    סגור
  • 5.
    תקשורת בזויה מנרמלת את הזוועות השקרים של הממשלה (ל"ת)
    בושה 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    כל מילה בסלע
    לילי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבל שהתקשורת ממשיכה בקו הזה אנחנו נאבד את המדינה
    סגור
  • 3.
    כל מילה בסלע ניתוח מבריק
    יסמין 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואנחנו משלמים ונשלם את המחיר
    סגור
  • 2.
    טאוב מקשקש
    הנרי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מה הייתה האלטרנטיבה? ההונאה הגדולה היא של סמוטריץ שהונה את מצביעיו והכשיל הקמת ממשלה ימנית בגלל טהרנות וטמטום. טאוב מדבר מתסכול עמוק על כשלונו ושל שאר חבריו האידיאולוגים שבטפשות הכשילו ממשלת ימין עם רע"מ. טאוב, תפנים אבוי למנוצחים בוודאי אלה שבמו ידיהם הביאו על עצמם את הכשלון
    סגור
  • 1.
    גדי טאוב אמיתי כמו ילד שצועק "המלך עירום" והשמאל? פוזל! (ל"ת)
    איתן 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור