תקשורת ומדיה

רוית הכט: האם עזיבה של שקד תפיל את הממשלה?

עיתונאית הארץ, רוית הכט, על המגמה האחרונה של שרת הפנים איילת שקד: "אין יום שבו היא לא מקפידה להציג עמדה לעומתית לקואליציה, או למצער כזאת המתכתבת עם העמוקים שבזרמי מחנה נתניהו בואכה סמוטריץ'"
מערכת ice |  6
רוית הכט (צילום נטשה ריזקין, Cc-by-sa-3.0)
עיתונאית "הארץ", מתייחסת הבוקר (שישי) בטור באתר "הארץ" לאמירות האחרונות של שרת הפנים איילת שקד: "השאלה המעניינת ביותר כיום במערכת הפוליטית היא מה איילת שקד מנסה לעשות, ולאן מועדות פניה", ועונה על השאלה האם לדעתה עזיבתה של שקד תפיל את הממשלה.
לדברי הכט, המגמה של שקד לאחרונה התחזקה וכי אין יום שבו "היא לא מקפידה להציג עמדה לעומתית לקואליציה", כתבה העיתונאית. לדבריה, עמדותיה של שקד "מתכתבת עם העמוקים שבזרמי מחנה נתניהו בואכה סמוטריץ'".
העיתונאית מביאה מספר דוגמאות לכך: התנגדות לחיבור בתים שנבנו בלי היתר לרשות החשמל, ניסיון לבלום יוזמה להסדרת ביטוחי בריאות למבקשי מקלט, התנגדות לחוק של שר המשפטים סער שנאשם בפלילים לא יוכל לכהן כראש ממשלה, והתנערות מדברי ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד כשאמר שצאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר יושבים בכנסת.
הכט מוסיפה כי המעריכים שבכוונת שקד להגיע לליכוד ביום שאחרי נתניהו וישנם כאלה הגורסים כי אפילו בתקופה הקרובה תחבור לנתניהו והליכוד, אולם לדברי העיתונאית: "מעבר לשאלה המהותית האם איילת שקד מסוגלת לתקוע סכין בגבו של נפתלי בנט - קיימים עוד כמה עניינים" שלא יאפשרו את חזרתה לליכוד. ביניהם: "חוסר החיבה" של נתניהו ורעייתו לשקד ובכך שבכירי הליכוד לא ימהרו להוסיף את מי שתאיים על מעמדם.
על השאלה מה יקרה לממשלה אם שרת הפנים תעזוב? על כך עונה הכט: "עזיבה של שקד אכן תזעזע את הממשלה, אבל לא בטוח שתפיל אותה", גם לאור העובדה שהרשימה המשותפת ככל הנראה יגבו את הממשלה מבחוץ.
ולבסוף אומרת עיתונאית הארץ, שכנראה כל הרעש סביב שקד - זה המצב שמשרת את שרת הפנים הכי טוב: ישיבה בפנים עם הממשלה והפלירטוט עם החוץ, ושככל הנראה מעבר לכך לא תהיה התפתחות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איילת רק טובה כשהיא משרתות את השמאל
    תל אביבי 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת רק טובה כשהיא משרתות את השמאל,ברגע שהיא יחזור לחיקי הימין אז היא תהפוך לגזעני וכו',השמאל ממילא לא יצביע בעדך,והימין עדיין מחכים לך ומוכנים לסלוח ויפה שעה אחת קודם .
    סגור
  • 4.
    !!!!
    !!!! 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד בדרכה ובהיתנהלותה יוצרת מצב של סלידה ממנה ודחיה בלתי ניסבלת וכמו שלא עברו טת אחוז החסימה ככה היא תעלם מהפוליטיקה נקווה
    סגור
  • 3.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מועצת העיתונות חייבת לשלול את תעודת העיתונאי של בן כספית . כלל יסוד במקצוע -לשמור על חיסיון מקורות. מודיע משטרתי לא יכול להיות גם עיתונאי. כספית גם ממציא עבירה, גם מדווח למשטרה, גם מקבל "הדלפה" מאגף החקירות וגם מפרסם "סקופ". עוד משרת ניקלה של ה"גילדה" - בן כספית = ביזיון למקצוע העיתונות.
    סגור
  • 2.
    איילת שקד לא אמינה, פופוליסטית
    יוסף א 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איילת שקד חסרת ערכים, חסרת בושה, כוחנית ואינטרסנטית. משרתת ומונעת מאינטרסים אישיים. לא ניתן לסמוך עליה. עסקנית פופוליסטי, כלומניקים המנסה לשחק במגרש של גדולים. אם היא חושבת שממתינים לה בליכוד, הוזה. צר וצפוף בליכוד, בפרט בימים טרופים אלה, כשהביביסטים אוכלים זה את זה, פוגעים זה בזה, אוכלים זה את זה, ועדיין לא סוף הסיפור. איילת שקד צבועה ולא סימפטית, כדאיניקים.
    סגור
  • שקד
    !!!! 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד מפחידה בדעותיה הקיצוניות משדרת רוע חוסר אמינות ממש מצב של טפלון היצטרפה לממשלה על מנת לשרוד בפוליטיקה והיום מעיימת לחבור לקיצוניים מוטב שתלך מחפשת שתהיה בכותרות כל הזמן לא מפתיע שביבי ושרה לא רוצים לישמוע ולא היסכימו לצרף אותה לליכוד חתרנית וכניראה שיש עוד דברים שאנו לא יודעים אומנם אישה נאה אך מקרינה רוע דורסנות משהוא מקולקל
    סגור
  • 1.
    לתועמלנית הזאת אתם קוראים 'עיתונאית'?
    Z 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מדובר באחת מלהקת כלבי התקיפה של שוקן, אחות לרוגל אלפר, אורי משגב ואחרים.
    סגור