תקשורת ומדיה

מירי רגב לאילה חסון: "לא מתנצלת, אתם סלחנים"

מירי רגב הגיע לראיון אצל אילה חסון בעקבות סערת רם בן ברק השבוע. למרות הפצרותיה של המגישה והביקורות הקשות, נשארה הח"כית בעמדתה: "לא מתכוונת להתנצל"
מערכת ice |  7
מירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
אילה חסון פתחה את הראיון עם חברת הכנסת ואמרה, "מערב פרוע, בדרום בצפון", רגב: "בטח מאשימים אותנו, הם כבר שלושה חודשים בשלטון תטפלו בדברים".
דיון אחד במליאת הכנסת עורר השבוע סערה אחרי שחילופי צעקות בין חברי הכנסת מירי רגב ורם בן ברק הגיעו לטונים צורמים מדי והשתלחויות חסרות פרופורציה, כשבן ברק התפרץ לנאומה של רגב וטען כי היא פוגעת במשפחות השכולות, ואילו רגב השיבה לו אש, "אתה תשתוק אתה בכלל שונא ישראל".
רגב התראיינה אצל איילה חסון במטה המרכזי' ופתחה את הראיון עם חברת הכנסת ואמרה, "מערב פרוע, בדרום בצפון", רגב: "בטח מאשימים אותנו, הם כבר שלושה חודשים בשלטון תטפלו בדברים". כשחסון עימתה אותה מול תיעודי המליאה ושאלה אותה אם היא לא מתכוונת להתנצל, "ממש לא מצטערת על הדברים נגד בן ברק. אני עומדת על כך. איך היה אפשר לכנות אדם שהוא ממשפחה שכולה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, שבבוקר העוזרת שלו יושבת איתו בוועדות ויושבת בחדר איתו ובערב נפגשת עם תומכי טרור?"
במהלך הראיון "לא יכול להיות שאתם בתקשורת כל כך סלחנים", אמרה רגב וגרמה לחסון לצחוק לשמע הדברים. רגב המשיכה וטענה, "זה שהוא היה סגן ראש המוסד, הוא סיים את תפקידו. הוא איש פוליטי וקורץ לבייס של ערבים. הוא לוקח בפעם הראשונה בהיסטוריה עוזרת שנפגשת עם תומכי טרור. ישבו בכנסת אנשים שהעבירו טלפונים לאסירים ביטחוניים. אני לא סומכת על אחת שנפגשת עם תומכי טרור. או שהיא תלך הביתה או שהוא יעזוב את התפקיד הזה. אני לא מתכוונת שאף אחד יסתום לי את הפה ואמשיך להגיד את הדברים מדם ליבי".
הח"כ התייחסה לעוד פרשה שמסעירה את הפוליטיקה, החוק נגד כהונת ראש ממשלה שנאשם בפלילים ואמרה, "גדעון סער הביא את החוק כדי להציל את עצמו. זה חוק אנטי דמוקרטי. הם מפחדים מביבי נתניהו. הימין מתפכח. לא מתרגשת מקריאות ההתנגדות של שקד. אין לה אצבע בכנסת כי היא התפטרה בנורבגי. הפייק ימין העלה את השמאל ואת עבאס לשלטון".
כמו כן, בעקבות הסקר שפורסם על הצבעת מתפקדי הליכוד הגיבה רגב לחסון, "מצבי טוב מאוד בתוך הליכוד. הסקרים שפורסמו לא מעידים על המצב בתוך קבוצות הליכוד. רצה מי שרצה כדי להעלות את הסקר הזה ולגרום נזק למפלגה. אני מציעה שנמתין ונראה מה קורה כרגע. אנחנו מאוחדים סביב בנימין נתניהו. כל מי שיתמודד מול נתניהו – יפסיד".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תמשיכי מירי. את עושה עבודה נפלאה לשמאל. (ל"ת)
    בקר אוויר 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    מירי רגב
    איצקו 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בהמה שרוקדת על הדם. לכי כבר מחיינו.
    סגור
  • מירי רגב
    שמחי תמר 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתעלם כמה שיותר מהר.....
    סגור
  • 3.
    אחת המגעילות שאי פעם היו בליכוד.
    גיא 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כמה שנאה יש בגרב הזאת כלפי חצי מהעם שהצביע אחרת. כמה שנאה לדמוקרטיה. ככה זה בליכוד אוסף של מגעילים.
    סגור
  • 2.
    אילה חסון מתחסדת
    אושר 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אין למירי רגב על מה להיתנצל גם את שופר שיש לו מיקרופון בערוץ אלגאזירה. כן מירי לא צריכה לחזור בה. בן ברק מעסיק בקודש הקודשים של מדינת ישראל תומכת טרור. ובואו העניין של המרגלים בטורקיה של המוסד אני משוכנעת שזה תוצר הוועדה שהיא נמצאת בה. כמו שאמר בגלצ שיש לו משאלה שראש שבכ יהיה מהחברה הערבית. צבוע אז. מה אם באת ממשפחה שכולה מכרתם את נשמתכם לכסא ולזבלה של יהיר.. איכס
    סגור
  • 1.
    אל תתנצלי, מירי. תמשיכי להוריד את הליכוד לזבל.
    אחד 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בתודה ובהערכה, נפתלי בנט.
    סגור
  • מירי רגב
    שמחי תמר 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה לך....עם פה כמו שלך..חיילי צהל אבודים..את מתימרת להגן על חיילי צהל..אבל עם הג'ורה שלך חיילי צהל ממש ממש לא מוגנים..
    סגור