תקשורת ומדיה

סערת רם בן ברק: סמוטריץ' קורא למירי רגב להתנצל

אחרי הדיון הסוער במליאת הכנסת בו נכנסו מירי רגב ורם בן ברק להשתלחויות קשות, הטוויטר סוער. רגב סופגת ביקורות קשות, עד שאפילו סמוטריץ קרא לה להתנצל על דבריה
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
דיון אחד במליאת הכנסת עורר אתמול בערב סערה אחרי שחילופי צעקות בין חברי הכנסת מירי רגב ורם בן ברק הגיעו לטונים צורמים מדי והשתלחויות חסרות פרופורציה, כשבן ברק התפרץ לנאומה של רגב וטען כי היא פוגעת במשפחות השכולות, ואילו רגב השיבה לו אש, "אתה תשתוק אתה בכלל שונא ישראל".
בעקבות חילופי הדברים ביניהם החלו ביקורות נוקבות על דבריה של רגב, שהגיעו אף לצד האופוזיציוני של המליאה. פרשן חדשות 13 אבישי בן חיים כתב בעקבות המקרה, "רם בן ברק. אוהב ישראל. וראוי לאהבת עם ישראל". 
עיתונאי הארץ גדעון אלון צייץ גם הוא בעניין ואמר, "זה אמיתי או שאני הוזה? שמעתי פעמיים ושלוש ולא האמנתי למשמע אזני. מירי רגב שהייתה דוברת צה״ל מכנה את סגן ראש המוסד לשעבר חכ רם בן ברק שונא ישראל? בן ברק שהיה קצין בסיירת מטכ״ל הוא שונא ישראל? לאן הגענו? מי יבלום את הטירוף הזה? האם הכל מותר בכנסת ישראל?"
ח"כ אביר קארה צייץ, "רם בן ברק. סגן ראש המוסד, לוחם ומפקד בסיירת מטכ״ל יו״ר וועדת חוץ ובטחון של מדינת ישראל. אח שכול, ראיתי את הכאב בעינייך וכאבתי אותו יחד איתך. בהרבה דברים לא מסכים איתך, ממש התווכחנו ברפורמה בחקלאות וזה הוציא אותי מדעתי. אבל לא שכחתי לרגע שאתה מלח הארץ אוהב אדם ואוהב ישראל, גאה בך".
 
גם סמוטריץ' יצא נגד דבריה של רגב וכתב, "יש לי מחלוקות רבות ונוקבות עם ח"כ רם בן ברק. אני סבור שהוא טועה בהרבה מתפיסותיו ביחס למה טוב ומה נכון למדינת ישראל. אבל הוא בשום אופן לא שונא ישראל חלילה. הוא הקדיש ומקדיש את מיטב שנותיו למען עם ישראל על פי אמונתו. טוב יעשו חבריי שכשלו בלשונם אם יחזרו בהם ויתנצלו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירי הייתה פח ונשארה פח
    דניאל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הגרועות והלא חכמות בלשון המעטה ... פח אשפה מהלך ואסון לכנסת ישראל בושה גדולה לכולנו
    סגור