תקשורת ומדיה

אביר קארה חושף: "יש לי הצעות מרחיקות לכת ממפלגות שונות"

סגן השר התראיין לענת דווידוב וגולן יוכפז ב-103FM ושוחח על התקרית שבה שרת האנרגיה, קארין אלהרר, לא נכנסה לוועידת האקלים בגלאזגו וגם על עזיבת קבוצת הוואטסאפ של ימינה: "ההנגשה שאליה התייחסתי לא התייחסה לנכים עם כיסא גלגלים"
מערכת ice | 
אביר קארה בכנסת (צילום אוליבייר פיסטוסי פלאש 90)
סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, התראיין הבוקר (שלישי) לתכנית שבע תשע עם ענת דווידוב וגולן יוכפז ודיבר על התקרית שבגללה שרת האנרגיה קארין אלהרר, לא נכנסה לוועידת האקלים בגלאזגו וגם התייחס לאמירה שלו על הנגשת העסקים והסכסוך שנוצר בעקבותיה בימינה, דבר שגרם לסגן השר לעזוב את קבוצת הוואטסאפ של המפלגה בכעס. 
קארה התייחס כאמור לבעיית הנגישות ואי כניסה של אלהרר לוועידת גלאזגו ואמר: "זה חמור בעיניי כולנו. שרה בממשלת ישראל שמגיעה לתוך אירוע כזה, שהיו צריכים להתכונן מראש כדי להכניס אותה - תאר לך מה הדרישות מבעל עסק קטן שלא מתארגן מראש".
 
קארה הבהיר את דבריו שעוררו את תגובתה של חברתו למפלגה שירלי פינטו-קדוש ואמר: "ההנגשה שאליה התייחסתי לא התייחסה לנכים עם כיסאות גלגלים, בנושאים האלה אין ויכוח. החוק אומר שבעל צימר יקבל קנס של 75 אלף ש"ח על אי הנגשה".
סגן השר גם סיפר על התקרית שבגללה הוא עזב את קבוצת הוואטסאפ של "ימינה" בכעס וכתב "פשוט מפלגה של מטומטמים". על כך אמר קארה: "זה היה תוצר ישיר של כעס באותו רגע. חבר כנסת כתב עליי פוסט בטוויטר בגלל מה שאמרתי על הנגישות. כשחבר במפלגה שלי כותב עליי דברים מסוימים - אני פחות אוהב את זה".
 
קארה המשיך ושיתף כי הוא מקבל הצעות מרחיקות לכת ממפלגות אחרות: "כל הזמן פונים אליי ממפלגות כאלה ואחרות, יש הצעות מרחיקות לכת. הנושא של הלחצים כולל כמה דברים - הלחץ המאוד מאסיבי של הודעות ווטסאפ ודברים שמגיעים מהשטח, ומהצד השני עובדים בלטיפה-סטירה. מציעים לכל חברי המפלגה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה