תקשורת ומדיה

דרמה בימינה: קארה עזב את הוואטסאפ של המפלגה: "מטומטמים"

סגן השר במשרד ראש הממשלה יצא בדרמטיות מקבוצת הוואטסאפ של המפלגה, לא לפני ששלח הודעה בה הוא "מברך" את חבריו. על פי הדיווחים, קארה חזר לקבוצה לאחר מכן. מוקדם יותר, מפלגת העבודה וכחול לבן התנגחו זה בזה. בן גביר ניצל את המומנטום
אביחי דלאל |  1
אביר קארה בכנסת (צילום אוליבייר פיסטוסי פלאש 90)
סגן השר, אביר קארה, עזב היום (רביעי) בדרמטיות את קבוצת הוואטסאפ של מפלגת "ימינה", לא לפני שהוא "בירך" את חבריו למפלגה, אחרי רבע שעה, סגן השר חזר לקבוצה של המפלגה. 
קארה כתב לחבריו בקבוצה רגע לפני שעזב: "מפלגה של מטומטמים". קארה עשה את הצעד המחאתי הזה ככל הנראה לאחר תגובתה של חברת הכנסת, שירלי פינטו, שהגיבה לכך שאמר בריאיון כי "חובת הנגשה היא קומוניזם".
פינטו כתבה על דבריו של קארה: "אביר, איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם?? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול". בתום הסאגה, ראש הממשלה ויו"ר המפלגה, נפתלי בנט, זימן את השניים לשיחת בירור. לאחר מכן, בנט כינס ישיבת סיעה דחופה.
 
מוקדם יותר: כחול לבן נגד מפלגת העבודה
בעקבות אישור תכניות הבנייה של 3,000 יחידות דיור ביהודה ושומרון, מפלגת העבודה  יצאה היום נגד מפלגת כחול לבן. בדף הטוויטר הרשמי של מפלגת העבודה נכתב: "מי שמכריז הכרזות מדיניות עם השלכות בינלאומיות באופן חסר אחריות, בלי תיאום ובלי הכנה, ומי שמאשר בניה של 3,000 יחידות דיור ביו"ש, איך נאמר, רבין הוא לא".
בכחול לבן הגיבו לעקיצה של מפלגת העבודה וכתבו: "מי שקורא לסרבנות לגיוס שלא יטיף על אחריות מדינית וביטחונית".
גם השרה פנינה תמנו שאטה תקפה: "מפלגת העבודה של היום רחוקה ממפלגת העבודה של אז. ורבין בנה גם בנה, איך נאמר פחות עבודה יותר מרץ". 
 
ח"כ איתמר בן גביר נהנה מהמלחמות של היום בקואליציה והחליט לנצל את המומנטום. בן גביר העלה לדף הטוויטר שלו קולאז' של צילומי מסך עם שלל העקיצות וכתב: "אתם בטוחים שצריך גיבושון?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדרך הטבע
    גלעד 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדרך הטבע אף ח"כ בימינה לא יראה את הכנסת הבא ,אם אביר קארה יצביע נגד התקציב ויצליח להפיל את הממשלה הוא יכול להפוך לגיבור אצל הליכודניקים וכולם יסלחו לו גם השולמנים,ודווקא הוא מכל חברי ימינה יהיה לו עתיד פוליטית .
    סגור