תקשורת ומדיה

דרמה בקואליציה? אמילי מואטי מרגיעה: "לא סכסוכים ולא נעליים"

אמילי מואטי אמרה בריאיון בתוכנית "ינון ובן" מ-103FM כי היא בעד להקים ישובים יהודיים בנגב על אף ההתנגדות של יו"ר המפלגה מרב מיכאלי. האמירה עוררה סערה אך מואטי הבהירה וגם זרקה טיפ: "רק כך נחזור להיות מפלגת שלטון"
מערכת ice | 
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ח"כ אמילי מואטי ממפלגת העבודה עוררה הבוקר (חמישי) סערה קטנה כשאמרה כי היא בעד להקים ישוב יהודי בנגב למרות התנגדות של יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, אמנם כמה דקות לאחר מכן מואטי הבהירה כי אין שום דרמה ואפילו זרקה "טיפ" למפלגת העבודה שלפיה כך המפלגה תחזור להיות מפלגת שלטון.
כאמור, מואטי התראיינה ב-103FM אצל בן כספית וינון מגל. השניים דיברו עם אמילי מואטי על ההפסד של הקואליציה בהצעת האופוזיציה לבנות בית חולים בסח'נין ועל בנייה בבקעת הירדן.
מואטי שאמרה שבקעת ירדן היא קונצנזוס אמרה בריאיון כי היא נגד דברים שעלולים לסכל מהלכים מדיניים עתידיים, מגל הקשה עליה ושאל אותה אם לבנות שם או לא ומואטי השיבה שלא. 
 
על הצעת האופוזיציה שעברה בנוגע לבניית בית החולים בסח'נין אמרה: "לשמחתי נתניהו והאופוזיציה אישרו את זה והחוק עבר. מחכה לרגע שאוכל להתייחס לגופם של חוקים ולא לענייני קואליציה אופוזיציה. אני בעד יותר בתי חולים ציבוריים. אני שחקנית קבוצתית ולא יכולה לשבור משמעת קואליציונית כי יש לה ערך".
בהמשך אמילי מואטי אמרה בשונה לדברי יו"ר המפלגה מרב מיכאלי היא תומכת ביישובים יהודיים בנגב: "ככל שיישבו את הנגב, מבחינתי זה מבורך והרבה מעבר לזה. אני בעד ליישב את הנגב והגליל. מבחינתי אני רואה בעצמי נבחרת ציבור לא רק של הציבור היהודי או הציבור החילוני. אני נבחרת ציבור של כולם". 
 
מואטי לאחר מכן הגיבה לריאיון בדף הטוויטר שלה כשכתבה: "מכורים לדרמה, פרק מאה: החוב שלי הוא כלפי כל אזרחי המדינה, יהודים, ערבים, דתיים וחילונים. אני תומכת בחיזור הישובים בנגב ובגליל ובהרחבתם. אני מאמינה ביכולת שלנו לדבר עם כולם ורוצה בה מאד. זו עמדתי וזו עמדת המפלגה. רק כך נחזור להיות מפלגת שלטון, אנחנו ראויים לזה והציבור ראוי לנו".
מואטי גם הוסיפה תמונה שלה עם כמה מחברי הממשלה וכתבה: "עוד מהמכורים לדרמה. הקואליציה, גבירותיי ורבותיי. לא מבוכה, לא סכסוכים ולא נעלים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה