תקשורת ומדיה

דנילוביץ' תוקף את בנט: "הזמן לשנות את כללי המשחק"

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' יצא הבוקר במסיבת עיתונאים שבה הוא הגיב לאירוע הירי מחוץ לבית החולים סורוקה שקרה אמש. דנילוביץ': "ממשלת ישראל תתעוררי הציבור מאבד אמון"
מערכת ice |  1
רוביק דנילוביץ', נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אוליבייה פיטוסי)
ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' יצא הבוקר (שני) במסיבת עיתונאים שבה הוא הגיב לאירוע הירי מחוץ לבית החולים סורוקה שקרה אמש. דנילוביץ' יצא באופן חסר תקדים נגד הממשלה וראש הממשלה וטען כי הציבור מאבד אמון בה. 
דנילוביץ' אמר במסיבת העיתונאים: "יש טרור אזרחי שמשתלט על המדינה. מישהו צריך לבוא ולדבר עם הציבור הישראלי, אני ציפיתי הבוקר מראש הממשלה והשר לבטחון פנים להיות כאן. כי אתמול קרה מקרה חמור מאוד - זה אובדן שליטה של מדינת ישראל. ממשלת ישראל תתעוררי הציבור מאבד אמון".
 
עוד הוסיף כי: "המדינה צריכה לקבל החלטה, להתחיל להילחם בטרור האזרחי אבל להילחם בו בחורמה, זו מלחמה קיומית על החברה הישראלית. רחובות מדינת ישראל מוצפים כלי נשק אוטומטיים, מה קורה פה, איפה המשילות? הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק, לרדוף את הפשיעה ולא לחכות לה. לא מבצע אנחנו מחפשים, דרוש טיפול שורש".
כזכור, קרב חמולות אלים במיוחד הגיע אמש עד לפתח בית החולים סורוקה בבאר שבע. קטטה המונית וירי מחוץ למיון התרחשו אמש במקום ונפצעו 2 צעירים, תושבי רהט, מדקירות שמצבם לא ידוע. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה 14 חשודים במקום. בית החולים בשלב הזה פועל במתכונת חירום.
המשטרה מסרה על מקרה הירי בסורוקה: "התקבל דיווח אודות קטטה בין שתי משפחות בבית חולים סורוקה מהלכה נפצעו 2 צעירים תושבי רהט אשר נזקקו לטיפול רפואי. שוטרים הגיעו למקום ופועלים להשלטת הסדר". עשרות שוטרים הוזעקו למקום וביצעו מעצרים של המעורבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקיפה
    תוקף 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב אתם מתעלים על עצמכם וממציאים כותרות שאין להן קשר למה שנאמר " תקף את בנט " בכותרת אבל בגוף הכתבה:" יצא באופן חסר תקדים נגד הממשלה וראש הממשלה" כשבפועל לא זה ולא זה. לקרוא לממשלה להתעורר זה לא " תקף" ולא " יצא באופן חסר תקדים"... תמשיכו לערבב עמדות אישיות וידיעות חדשותיות ואל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
    סגור