משפט

קרב יריות בסורוקה, בית החולים הודיע על סגירה

בעקבות קרב חמולות שזלג אל פתח בית החולים בבאר שבע, הוחלט לסגור אותו זמנית כדי לשמור על שלום המטופלים. המנכ"ל שלומי קודש: "כרזנו לאנשים לחזור פנימה ופינינו את כל השטחים החיצוניים לטובת הגנה על הצוות. נדרוש מחר שיוצב שוטר קבוע גם בתור הרתעה"
מערכת ice |  3
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
קרב חמולות אלים במיוחד הגיע עד לפתח בית החולים סורוקה בבאר שבע. קטטה המונית וירי מחוץ למיון התרחשו אמש (ראשון) במקום ונפצעו 2 צעירים, תושבי רהט, מדקירות שמצבם לא ידוע. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה 14 חשודים במקום. בית החולים בשלב הזה פועל במתכונת חירום.
המשטרה מסרה על מקרה הירי בסורוקה: "התקבל דיווח אודות קטטה בין שתי משפחות בבית חולים סורוקה מהלכה נפצעו 2 צעירים תושבי רהט אשר נזקקו לטיפול רפואי. שוטרים הגיעו למקום ופועלים להשלטת הסדר". עשרות שוטרים הוזעקו למקום וביצעו מעצרים של המעורבים.
 
ד"ר שלומי קודש, מנכ"ל בית החולים סורוקה, טוען בגל"צ: "העובדה שבית חולים נקלע לסיטואציה כזו לא עולה על הדעת. כרזנו לאנשים לחזור פנימה ופינינו את כל השטחים החיצוניים לטובת הגנה על הצוות. נדרוש מחר שיוצב שוטר קבוע גם בתור הרתעה".
בעקבות הארועים החמורים אמש, בהם בוצע ירי ויידוי אבנים בפתח בית החולים סורוקה בבאר שבע, בזמן ששתי משפחות מרהט התקוטטו בבית החולים, הגיע יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לבית החולים סורוקה בבאר שבע לבחון את האירועים וללמוד מקרוב .
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ימח שמם של מרצ בגצ ושאר הסמרטוטים (ל"ת)
    שפיץ לראש 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שגרה באר שבעית, לא להתרגש
    מאיר כהן 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איבדנו את בירת הנגב לטרור הבדואי ומי שטוען אחרת חי בבועה.
    סגור
  • 1.
    ברברים
    משה 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתם רוצים לעשות שלום המשפחות שלהם מעזה פראי אדם
    סגור