תקשורת ומדיה

אמילי מואטי קורצת לבני גנץ: "רוצו בפריימריז איתנו"

ח"כ ממפלגת העבודה השתתפה באירוע שבתרבות בעיר חדרה וקראה למפלגת כחול לבן לרוץ בפריימריז של מפלגת העבודה. מואטי: "העבודה וכחול לבן צריכים לרוץ ביחד"
מערכת ice |  2
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ח"כ אמילי מואטי הצליחה להפתיע לא מעט אנשים באירוע שבתרבות שהתקיים הבוקר (שבת) בעיר חדרה. בפאנל של חברת הכנסת ממפלגת העבודה בהנחייתו של כתב וואינט אטילה שומפלבי, מואטי הציעה למפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ, שחבריה ירוצו בפריימריז של מפלגת העבודה ובבחירות הבאות שתי הרשימות יתאחדו לרשימה אחת.
מואטי אמרה: "העבודה וכחול לבן צריכות לרוץ יחד". אישרה את דבריה בדף הטוויטר שלה "הזמנתי את אנשי כחול לבן להשתתף בפריימריז הבאים לרשימת מפלגת העבודה ואני קוראת לכך מי ששינוי בוער בו, התפקדו למפלגת העבודה, בואו לבית של אמת גם בכנסת וגם מחוץ לכנסת".
במהלך האירוע מואטי סיפרה בין היתר כי היא מאמינה שהממשלה הנוכחית תמשיך עד סוף הקדנציה ולמעשה אישרה את האפשרות שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה. מואטי הוסיפה: "אין שום דבר אידאולוגי שיכול להפיל הממשלה. כולנו ראינו מה הלך פה קודם, נכון? הממשלה תשרוד 4 שנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כוח הומוגני
    הקרמלין 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה להבין יוזמה מטאורית של חכית אמילי מואטי.חלק מראיונות הצטנעות יתר ונחמדות ועוד שלא הספיק הכסא להיתחמם.מה תציעי חוץ מזה שאת רוצה את קידמת הבמה.סליחה .הכסא היותר משובח.עוד לא היזעת ואת רוקמת חלומות.לא פופלרי
    סגור
  • 1.
    גנץ..??.. התמים האוויל שביבי סובב על האצבע הקטנה?
    מפלגת העבודה 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תודה
    סגור