תקשורת ומדיה

סערה בשידור חי: מה גרם למגל וכספית לפוצץ שידור?

שני המגישים הגיעו לטונים גבוהים בשל הדיון סביב ההחלטה של עיתונאי חדשות 12 לכנות את נתניה 'אום חאלד' וכספית הטיח בקולגה: "חלול", מה שגרם לעליית טונים ואיום שלו לעזוב את השידור שהתממש בסוף. האזינו: מה הייתה התגובה של מגל?
מערכת ice |  4
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
הטונים באולפן של בן כספית וינון מגל ב-103FM עלו גם הבוקר (שלישי) ובין השניים נרשם עימות חריף שאף כמעט הוביל לכך שהם אפילו איימו אחד על השני להפסיק את התכנית ולרדת משידור.
השניים שוחחו בין היתר על הדברים שאמר יאיר לפיד במסיבת העיתונאים של 'יש עתיד' והאם הוא שיקר בטענה ש'ירו עליו בלבנון', מגל טען: "לא ירו עלייך, בוא נתקדם, אוהב דקל". כספית טען: "כל מה שאמרת, אז הפוך, בול ככה, אם רוצים להתעסק בזה אז המצב טוב, אתה סתם עושה מזה אישיו".
העימות החל לאחר הדיון על המינוח של פוראת נסאר שכינה את נתניה אום ח'אלד, כאשר מגל אמר: "איך יכול להיות שמכל הכתבים, הראשון בהיסטוריה שאומר אום חאלד הוא ערבי'.
כספית השיב: "הייתי עונה לך על השאלות אם לא היה מדובר בשקר גס ומופרך, ברגע שב-144 קוראים למרפאה אום חאלד אז זה הכל, כנס למונית תגיד לנהג שיקח אותך לשכונת אום חאלד יקח אותך, ככה פוראת מכיר את השם הזה ומי שטוען שהוא רוצה לזרוק אותו לים זה חולני ומגעיל".
מגל המשיך: "אתה יכול להגיד שזה מקרה, הם במאבק נחוש לעקר את השמות היהודיים, לא יקבלו אותנו פה, זהו ותמשיך הלאה. הם יכולים לחיות פה בשלום ואחווה, אבל לא יקבלו את המדינה היהודית, רוצים רק שלטון מוסלמי". כספית השיב: "תפנה את הפיד, אתה מדבר שטויות, זה לא מעניין אם רוצים אותנו או לא, זה כי אתה חלול, אני לא יכול להמשיך ככה".
 
מגל ענה: "את התארים אני מקבל באוניברסיטה", כספית השיב: "אתה מבין שאני לא יכול להמשיך ככה? בוא נסגור את התכנית, יש לנו סיכום מה אני יכול להגיד ומה לא", מגל ענה: "עליי לא מקובל שאתה מקלל, אני מקלל אותך? מה אני מקלל אותך כל הזמן? אמרתי לך פעם שאתה חלול?".
כספית השיב לקונטרול: "אני לא רוצה להמשיך ולהתקדם, אני יגיד מה שאני רוצה בלי שיקטעו אותי", מגל ניסה להשתלט על השידור: "אם תקלל אותי, אז לא. טוב בואו נצא לפרסומות, יש לנו ראיון שהקלטנו עם קרין אלהרר, יש לנו ליין אפ מפוצץ, מה שקורה פה זה גם במשפחות הכי טובות, הכל בסדר".
לאחר כחצי שעה, כספית עדיין לא חזר בו ונטש את האולפן, אבל הפעם מגל נשבר והזיל דמעה: ״כף יד אחת לא יכולה למחוא כפיים, אנחנו צריכים את כף היד השנייה בשביל לעשות רעש״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כשלכספית אין תשובות, הוא נוטש. (ל"ת)
    שיטת כספית 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הרייטינג צולל, אז מביימים סקנדלים בלירה (ל"ת)
    רמה אפס 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תוכנית מעולה - בן קצת מגזים עם השמאלניות שלו אבל אחלה ת (ל"ת)
    אניה 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אני מתחיל לרחם על בן כספית. הגיע שתן עד נפש. (ל"ת)
    יאל 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור