תקשורת ומדיה

הצל מטיל פצצה: נגיע ל-1.7 מיליון שקל וארוץ לכנסת

יואב אליאסי הבטיח לעוקביו שסייעו לו להשיג סכום של למעלה מ-1.5 מיליון שקל לטובת רכישת בית להוריו שביתם נלקח מהם, כי יהיה מוכן לוותר על הצהרתו מבעבר: "אהיה הקול שלכם בכנסת"
מערכת ice |  7
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
הצל יואב אליאסי הטיל היום (חמישי) פצצה ברשתות החברתיות. אחרי עשור כמוביל "האריות של הצל", מלחמה יומיומית בתקשורת ובכל מה שהגדיר אנטי ציוני, אליאסי הבטיח לעוקביו כי יהיה מוכן לוותר על ההבטחה שלו מהעשור האחרון שלא לרוץ לכנסת ולעשות זאת אם יגיע ליעד שהוא מכוון אליו עבור הוריו.
הצל כתב בטלגרם שלו: "טוב הנה זה בא..אני קצת לחוץ אבל יאלה תקראו עד הסוף. בשבוע האחרון אני מנסה לגייס להוריי הנכים כסף לבית לאחר שביתם נלקח מהם על ידי מערכת קרה חסרת לב וצדק שמצאה לנכון לזרוק נכה חולה סרטן לרחוב ללא משפט ללא פתרון וללא פיצוי".
 
"פניתי ללבכם ואתם תמכתם בי ובהוריי, תרמתם שקל שקל עד שהגענו לסכום מדהים של מיליון וחצי (לפני הורדות) ואני יודע שזה נשמע גרידי אבל אני אעשה הכל כדי להביא אותם לבית כדי שאבא שלי יוכל לעבור את הכימותרפיה בשקט ובלי לחץ ולא, אני לא רוצה שהיה להם וילה ולא מותרות ולקנות את הבית שלהם בחזרה כבר לא אפשרי כי זה 3.5 מיליון שאין לי ואני לא אשיג, צריך לזכור שההורים שלי לא צעירים ובריאים שיכולים להשכיר דירה ולעבור כל שנתיים אז אין לי ברירה אלא להסתדר עם מה שיש".
"אז הנה ההצעה שלי, אני מעריך את מה שעשיתם למען הוריי ואני מקווה שתאהבו את המחווה שלי אליכם, אז כמחווה לתרומה שלכם אעשה משהו שאני לא רוצה, לא מעוניין ולא חשבתי שאי פעם אעשה עד כדי כך אני רוצה לעזור להם. אתם תיקחו אותי ליעד התרמות כדי שאוכל לשכן אותם בבית ראוי ובבחירות הקרובות למרות שאמרתי שלעולם אני לא אלך לפוליטיקה, אני אעשה הכל כדי להיות הנציג שלכם בכנסת ישראל".
לסיום כתב: "אתם תדאגו להורים שלי לבית, אני אדאג לשמור על הבית של כולנו כח"כ.(במידה ולא יהיו תקלות וכולנו יודעים כמה הם יחפשו) אתם צריכים להבין, המשפחה שלי הם הדבר הכי יקר לי בעולם ואני אעשה הכל למענם. ואחרי מה שעשיתם עבורי אני רוצה להחזיר לכם בענק והרצון שלי לא רלוונטי כרגע. מקווה שאהבתם את הרעיון. אם יצליח או לא, אני מודה לכם מעריך ואוהב על כל מה שעשיתם עבורי.(פתאום אני לא בטוח שאני רוצה להגיע ליעד)".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חוצפה
    מישהו 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם לבקש כסף מהציבור למשהו שאתה כבן שהרוויח לא רע מחוייב לעשות. מאות קשישים ללא בית לא יעיזו לעשות דבר כזה ובדרך באופן "כאילו" עושה טובה בחזרה ..מגייס תומכים לבחירתו לכנסת...באמת? עד כמה אנשים יכולים להיות תמימים? עשרות אנשים חולים מוותרים על טיפולי סרטן יקרים וקשישים ללא קורת גג ומשפחות עם ילדים ללא מזון ואתה מגייס מיליון לקנות דירה להורים. אם המקרה שלהם חמור יקבלו סבסוד לשכ"ד ואתה כבן שלהם לך לעבוד בכל מקום כדי לעזור להם. למה לקחת כסף מאחרים. לא מתבייש? על זה תייצג אותם בכנסת? חוצפה ממש! איפה כסף שהרווחת עד כה?
    סגור
  • 5.
    לא סובל שנוררים שמשחקים באנשים. תעבוד ואל תהיה שנורר (ל"ת)
    ימני אמיתי 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    לא יאומן כמה מטומטמים האנשים כאן בארץ (ל"ת)
    אבי 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 3.
    הפעם הגזמת ואני מעריץ שלך
    אילן אלכסי 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קצת נראה לי חוצפה לבקש פעם שנייה תגיד תודה רבה רבה על מה שאספת עד עכשיו ותמשיך בפעילות שלך למען עם ישראל די באמת די עם ההורים המדהימים שלך בתור אחד שאוהב אותך זה כבר מתחיל להימאס השנורררר הזה
    סגור
  • 2.
    הבחור רוצה להתעשר מהטיפשים שתורמים לו. פריירים לא מתים (ל"ת)
    מגעיל ממש 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 1.
    שוחד קלאסי? תיראו איך מחברים כסף מהציבור לנדל"ן פרטי
    מיקי אמפי 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    16 2
    ותנחשו מי אמור לרשת בסוף את הנדל"ן הזה בסוף? צדקתם!
    סגור
  • למה אתה מתכוון?
    דור 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יורש את הנדלן? ואיך השוחד בא לידי ביטוי פה? אני באמת שואל..
    סגור