תקשורת ומדיה

מאור צור חשף בשידור חי: מדוע עזב את חדשות 13?

כתב הפלילים שעזב את תפקידו אחרי 11 שנה, הבהיר ב'צינור' עם גיא לרר: "לא פוטרתי, התפטרתי, אני עובר למיזם חדש של הגנה על בני נוער ברשת עם דורון הרמן חברי". וגם: המילים החמות לרשת 13
מערכת ice | 
מאור צור (צילום חדשות 13)
לא מעט שמועות רצו סביב סיום דרכו של מאור צור במערכת חדשות 13. כתב הפלילים של המערכת סיים את דרכו בערוץ אחרי שנים ארוכות, די במפתיע והדבר גרר חרושת שמועות עוד יותר אחרי חשיפת הענק שלו על שורת בעלי התפקידים הבכירים במשק שנתפסו על חשד לפדופיליה.
צור ביקש להבהיר אמש (שלישי) בצינור עם גיא לרר, כי: "חדשות 13 זה מקום חזק, שנותן גב, שאפשר לי לחקור את הנושא הזה. האנשים שמעורבים כאן הם חזקים מאוד, הם נחקרו וחלקם הודו שהגיעו לקיים יחסי מין עם קטין בן 15, שזו עבירה על החוק".
צור לא עצר כאן והבהיר: "אני עובר למיזם חדש של הגנה על בני נוער ברשת עם דורון הרמן חברי, זה כיוון חדש, לא פוטרתי ולא שום דבר. אני רוצה להפריך עוד פייק, אין כאן שופטים ועורכי דין, אבל כן יש שם אנשים חזקים שלא קשורים לרשויות החוק".
 
עוד לפני כן, צור כתב בטוויטר שלו: "חברות וחברים לא פוטרתי, בחרתי לשנות כיוון בחיים (פרטים בהמשך). חדשות 13 יקרים לליבי, הגב העיתונאי הרחב והחזק ביותר שעיתונאים חולמים עליו. מי שחושב שהפרשות הפתוחות שלי ייעלמו אז הוא עומד להכיר את המחליף החזק שלי אלי סניור. בהצלחה לכולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה