תקשורת ומדיה

בנט מגיב למתקפה: "אזרחי ישראל חשובים לי כמו ילדיי"

אחרי הביקורות הקשות שחטף על נסיעת משפחתו לחו"ל, ראש הממשלהנפתלי בנט מגיב לדברים על גבי הפייסבוק וטוען, "כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש"
מערכת ice |  5
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
בעקבות הסערה שהתעוררה סביב החופשה של משפחת בנט בחוץ לארץ, ראש הממשלה מגיב לביקורות נגדו. בפוסט שפרסמם בפייסבוק הכניס בנט התייחסות לנושא החופשה המשפחתית ברקע החשש מהתפרצות של וריאנט האומיקרון וכתב, "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הוריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים.
"משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש".
"אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי. אם הייתי חושב שהמצב מצריך סגירה הרמטית של השמיים - היינו עושים זאת. אולם מצב התחלואה המשופר של ישראל, היכולות שלנו בריצוף והתגובה המהירה בבדיקות ה-PCR, כל אלה מאפשרים לנו, בשלב הזה, להמשיך את החיים במינימום הפרעה, ולהתנהל מתוך איזונים נכונים על המגבלות, שכוללות בידוד ובדיקה נוספת בחזרה.
 
עוד הוסיף בנט כי, "כרגע 100% מהנכנסים נבדקים ספציפית לוריאנט אומיקרון. כמו כן, כל הבדיקות במדינה כבר הומרו לכאלה". נזכיר כי ביום שישי האחרון אמר בנט בהצהרתו כי הוא לא ממליץ לטוס לחו"ל לאור הוריאנט החדש שהתגלה. אחרי שפירסם דוברו האישי את דבר נסיעת משפחתו העניין עורר סערה וגרר ביקורות נגדו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לך
    חיימוביץ 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לך.
    סגור
  • 4.
    (בלעדיי, אני נשאר איתכם...)
    יהויכין 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל מאד
    סגור
  • 3.
    מאמינים לך ...... (ל"ת)
    יהודי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חרבנט
    שוקי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרן פתולוגי, שקרתה לבוחרים ועכשיו לעמך .. תתבייש
    סגור
  • 1.
    אני מאמין לו... חהחהחחה (ל"ת)
    עודד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור