תקשורת ומדיה

מגישת 'הכל כלול' נגד מפעל הפיס: "סיבוב פופוליסטי"

סיון כהן סבן זועמת על קמפיין שילוב בעלי המוגבלויות בעבודה של הארגון: "הרמתם קמפיין לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה שפכתם כסף-גזרתם את הקופון עכשיו בואו נדבר דוגרי כל מה שהיה שם זה ניצול ציני של מטרה כ״כ חשובה יש הרבה מה לעשות", מה הצית את הכעס  הגדול?
מערכת ice |  2
סיון כהן סבן 103FM (צילום 103FM מסך)
סיוון כהן סבן יצאה הערב (שבת) במתקפה נגד מפעל הפיס לאור הקמפיין לשילוב בעלי מוגבלויות בקהילה. סמנכ"ל השיווק של חברת החשמל ואחד הפעילים המרכזיים לשווין קהילתי תקף גם הוא וגרם למנחת הכל כלול לכעוס.
כהן סבן כתבה: "היי קברינטי מפעל הפיס שיחקתם אותה, הא? הרמתם קמפיין לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה שפכתם כסף-גזרתם את הקופון עכשיו בואו נדבר דוגרי כל מה שהיה שם זה סיבוב פופוליסטי וניצול ציני של מטרה כ״כ חשובה יש הרבה מה לעשות, גם אתם יודעים להאיר בניינים בסגול בחסות מפעל הפיס זו בטח לא הדרך".
 
הלמן כתב: "מעניין לבדוק כמה עיריות וגופים וארגונים הם לא נגישים, אבל האירו את עצמם אתמול בסגול לכבוד היום הבינלאומי לאנשים עם מוגבלות... למעשה הם עשו purple wash- וזכו בנקודות של "כאילו" בעד אנשים עם מוגבלות, בעוד שבפועל הם ממש לא נגישים. לאור המצב העגום של נגישות בישראל-חשוב לבדוק את זה". 
 
עוד הוסיף: "חלק מהארגונים הללו גם לא ממש מעסיקים עובדים עם מוגבלות, ומקבלים לגיטימציה באמצעות כמה פנסים בסגול משאירים איזה מבנה שלהם. זה ראוי לבדיקה. ראוי שמי שלא נגיש, לא מעסיק אנשים עם מוגבלות ולא פועל למען האוכלוסייה החשובה הזו כל יום, לא יהנה מהאהדה הציבורית על *כאילו* תמיכה ביום הזה". על כך הגיבה גם כן כהן סבן: "הצביעות. פנים רבות לה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפעל הפיס הגורם מ"ס 1 לעוני בישראל בדוק!.
    ביטון אברהם 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ויותר גרועים מכל אירגון לא חוקי של הימורים
    סגור
  • 1.
    למה האישה הזו עדיין מכונה עיתונאית? למה מישהו מקשיב לה? (ל"ת)
    אריאל 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור