תקשורת ומדיה

יעקב אחימאיר יוצא להתקפה נגד אהוד ברק: "גס רוח"

העיתונאי והפרשן הוותיק יצא הבוקר ברדיו נגד אהוד ברק, בעקבות הטור שפרסם אתמול ברק ובו ביקר את גישת רוה"מ בנט לגבי תיאום עם האמריקאים בסוגיית הגרעין האיראני
מערכת ice |  1
יעקב אחימאיר (צילום רונן אקרמן)
היום (שני) בבוקר, עלה לשידור בתכנית של אבי רצון ברדיו "גלי ישראל" העיתונאי והפרשן הוותיק יעקב אחימאיר, ותקף את רוה"מ לשעבר אהוד ברק, לאחר שהאחרון פרסם אמש טור בעיתון "ידיעות אחרונות" בו יצא נגד מהלכי בנט מול ארצות הברית בסוגיית הגרעין האיראני.
בין היתר כתב אהוד ברק בטור שלו: "איראן יכולה להפוך למדינת סף גרעינית תוך חודשים אחרים. הפתרון הוא תיאום הדוק עם ארצות הברית ולא רהב חלול ומחלוקות פומביות שמשקפות מבוכה". דברים אלו גרמו לכעס רב בסביבתו של רוה"מ, שתקפו על פי הדיווחים את דבריו של ברק ואמרו: "להיגמל מהנטייה האוטומטית לאמץ את עמדת ארצות הברית", כמו כן הוא אמר לכאורה כי יש "דוברים של ביידן", ככל הנראה בהתייחסות גם לברק לכאורה.
יעקב אחימאיר הגיב לדברים אלו ואמר לאבי רצון: "אהוד ברק נוקט בסגנון שלא הולם את מי שהיה ראש הממשלה" והוסיף במתקפה על מי שהיה גם שר הביטחון והרמטכ"ל: "הוא גס רוח. זה לא לכבודו של אהוד ברק, סגנון שלא יאמן."
 
בשער של ידיעות אחרונות, שם הובא הציטוט נכתב: "במאמר לידיעות אחרונות מותח ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנט ועל ראש המוסד ברנע". 
אלדד יניב, שכיהן כראש המטה של אהוד ברק כשהיה רוה"מ, תקף את בנט חזרה: "כשבנט לועג לברק ״דובר של ביידן״, בנט עושה מעצמו צחוק ומוכיח שהקילקולים של הממשלה שלו זו לא טעות. זו מדיניות. עם כל הכבוד לבנט: כשראש המוסד מתרברב שלאיראן לא יהיה גרעין. ״מילה שלי״. הריב הפומבי עם ביידן. מזכיר את ביבי ויוסי כהן. בירבורים. ופחות מעשים. רצינו שינוי. לא מאותו דבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הסגנון הפריע לי
    שרקיק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפריע לי הצעתו להשלים עם העובדה שאיראן תהה מדינה גרעינית ושנצטרך לבנות על מאזן אימה מול המשיכיים המטורללים הללו, בתקווה שלא יחליטו להתאבד עלינו.
    סגור