תקשורת ומדיה

קרולין גליק חוטפת בפגוש את העיתונות: "עשית פוליטיקה מהרצח"

עיתונאית ישראל היום, קרולין גליק בחרה בתמונת הרצח של הלוחם שמואל בראלי כתמונת השנה שלה ("אובדן דרך של האליטה במדינה"), וחטפה מישראל פריי ואבי בניהו: "לקחת טרגדיה והפכת אותה לשיסוי"
מערכת ice |  9
קרולין גליק (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
באולפן פגוש את העיתונות התארחו קרוליין גליק, ישראל פריי, נועה לנדאו ואבי בניהו לסיכום השנה בפוליטיקה, כאשר בשלב כלשהו מצאה את עצמה גליק במתקפה מצד שלושת המתארחים האחרים בפאנל.
לשאלת המגישה רינה מצליח מהי תמונת השנה של גליק, השיבה כי התמונה של רצח בראל חדריה שמואלי ז"ל, בתמונה בה נראה המחבל יורה דרך החרך בחומה והוסיפה כי התמונה מהווה "ביטוי חד משמעי של אובדן הדרך והריקבון המוסרי, האידאולוגי והאסטרטגי של האליטה כאן במדינת ישראל שאפשרה ומאפשרת לאוייב להגיע עד לגדרות שלנו ולפגוע בחיילים מתוך דאגה מה יגידו הגויים".
 
העיתונאית גם הוסיפה ביקורת נגד כלי התקשורת והסיקור של רצח הלוחם: "היחס המחפיר גם שניתן למשפחת שמואלי ולאבלים על ידי מי מבין יושבי האולפנים במדינת ישראל היא אות קלון".
בשלב הזה החל וויכוח בין גליק לבין שאר יושבי הפאנל. ישראל פריי תקף: "לקחת טרגדיה והפכת אותה לשיסוי", לנדאו: "עוד פעם התקשורת אשמה", ובניהו גם הצטרף: "איפה ראית שלא הזדעזעו, גם את וגם נתניהו עשיתם פוליטיקה מהרצח".
 
גליק הגיבה לדבריו של פריי ואמרה: "לא יודעת את מי אתה מייצג. מנסה להבין. מתוך הדאגה שלל לדמוקרטיה - אתה מכיר במדינה יהודית? מכיר בצדקת קיומנו במדינת ישראל? אני מנסה להבין עם מי יש לי עסק".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בראל שמואלי
    חבר מהדרום 01/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על קרולין גליק, אישה אמיתית ואמיצה. ומר בינימין נתניהו ראש הממשלה לעתיד לבוא הוא מלך היהודים. וה0מולנים למינהם חפשו את אחמד שינשנש אותכם בלי משחה!
    סגור
  • 7.
    בוז לחלק מהשמאל הישראלי שאיבד הדרך-צה"ל, היכן רוח תש"ח?
    איתן 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לחבורת השמאל ההזוי שתקפה את קרולין, מישהו מכם היה חייל? הבנתם את הסיטואציה ההזויה? מחבל חמוש הגיע עד עמדת צלף !!! ירה בו באקדח מטווח 0 =אפס!!! הרג אותו!! ואחר כך נימלט...כאשר לידו המח"ט.. מה היה קורה אם הוא היה נפגע? וכל זה בגלל שפוליטיקאים ישראלים נמצאים בחו"ל ומבקשים "הכלה ושקט"...בכל מחיר!! עם הגיון גלותי שכזה בן גוריון היה מתהפך בקברו ומעיף את המפקדים לכל הרוחות.
    סגור
  • 6.
    לא חוטפת ולא נעליים
    המלאך 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    9 16
    קרוליין גליק פשוט קורעת אותם לגזרים את שני הליצנים הפרזיטים אוכלי החינם האלה שהפנסיה התקציבית שלהם דופקת ונכנסת לחשבון בכל הראשון לחודש. אלה אנשים ששום דבר לא מעניין אותם כל עוד זה אינו מגיע אליהם ודופק על דלתות ביתם ולכן כל מה שהם רוצים זה שקט תעשייתי ושמירת הסטטו קוו. מה לא ברור ? הציבור פה בישראל צריך להבין שאם הוא לא יצא מהבית וישבית את המדינה עד שישנו את שיטת הממשל והשלטון בישראל הכל יהיה פה רקוב ומושחת וזה רבותי קורה בגלל שהכוח משחית ושיש לך כוח אתה לעולם לא תוותר עליו וככה עובד המוח האנושי כעקרון השרידות ואם הציבור לא יפסיק לישון בעמידה ויחיה בסרט שיקום ויבוא איזה מישהו ויעשה את העבודה במקומם ויעשה פה סדר הוא חי בהכחשה והסוף יהיה מר.
    סגור
  • 5.
    קרולין גליק ביביסטית הזויה
    אוריץ 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    20 11
    כשמקשיבים לה מבינים כמה הזויים ומופרכים הביביסטים.
    סגור
  • חתיכת חזיר בן כלב
    ה 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תבין שהאוקראינים שחטו את היהודים בשואה יחד עם הנאצים חתיכת שמאלן איכס אתם ניצולי שואה תכניסו את זה לראשכם
    סגור
  • 4.
    ללוחם קוראים בראל שמואלי ז"ל, תתקנו בכותרת (ל"ת)
    ד 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    קשה לה בלי ביבי והטרללת נשפכת ממנה בטירוף
    פנדה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    26 11
    ואם צריך על הדרך לדרוס את גווייתו, זיכרו וכבודו של לוחם שמסר את נפשו על הגנת הארץ, מבחינתה זה שווה את זה. המטרה מקדשת את האמצעים. איכס!
    סגור
  • 2.
    אני עם קרולין, נגד עוכרי ישראל (ל"ת)
    אמיר 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    9 17
    סגור
  • 1.
    קרוליין גליק תותחית
    יהודי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    10 17
    כל הכבוד לה
    סגור