תקשורת ומדיה

עורך וואלה! ברנז'ה נגד YNET: "הזוי שפנו לפייסבוק"

דוד ורטהיים טען כי העובדה שפוסטים של אורלי וגיא בנושא הקורונה הוסרו בעקבות פניית האתר: "לא מסכים עם רוב מה שהם אומרים, ואם זה שקרי - אז שפייסבוק גם תסיר. לא כלי תקשורת צריך לבקש את זה. יש מספיק פעילים במלחמה הזאת, שיתלוננו הם"
מערכת ice |  4
ynet (צילום יח"צ)
אדם קוטב עיתונאי YNET פרסם אמש (שלישי) כי "בעקבות פניית YNET: פייסבוק הסירה פוסטים שקריים ששיתפו אורלי וגיא", שני העיתונאים הוותיקים שעומדים בחזית המאבק נגד הקורונה ומנסים להביא את האלטרנטיבות להלך הרוח במדינה והחלטות הממשלה.
עוד ציין: "חברת מטא מחקה מפייסבוק ומאינסטגרם פוסטים ששיתפו אורלי וגיא מרוז על השפעות החיסון נגד קורונה "תכנים שהפרו את המדיניות שהפרו את המדיניות שלנו סביב מידע כוזב על נגיף הקורונה וחיסונים", בין הפוסטים שנמחקו: הפרסום השקרי על לידות שקטות שגרר גם מתקפה מצד משרד הבריאות".
 
העיתונאי דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, טען: "חייב להגיד שיש משהו הזוי בכלי תקשורת שפונה לפייסבוק כדי שתסיר ידיעות של עיתונאים אחרים. לא מסכים עם רוב מה שהם אומרים, ואם זה שקרי - אז שפייסבוק גם תסיר. לא כלי תקשורת צריך לבקש את זה. יש מספיק פעילים במלחמה הזאת, שיתלוננו הם".
אטילה שומפלבי, אחד העיתונאים הבכירים של YNET טען: "גאה כל כך. אולי יגיע הרגע שגם הממשלה הזו תצא מהתרדמת ותצא למלחמה נגד מפיצי הכזבים. כי בינתיים, התקשורת היא זו שנלחמת. הממשלה ישנה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אורלי וגיא צודקים - בושה ל-YNET
    מירון 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד הבריאות מפיץ שקרים
    סגור
  • 2.
    דוד ורטהיים סופר לא אמין
    אדם קוטב לא אמין 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר וואלה עבר זמנו מהעולם
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ל-YNET. צריך להילחם בסוכני ה-FAKE והשקר
    רובי 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מספיק שהצלתם אדם אחד שלא הלך בעקבות מידע שקרי, עשיתם את שלכם. יש אנשים בזויים שיעשו הכל עבור כסף, השפעה וכח - גם במחיר חיי אדם. בז להם.
    סגור
  • אבל *אתה* סוכן הפייק והשקר, קטינא
    אבל אתה השקרן 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נכון מאמי?
    סגור