תקשורת ומדיה

התחקיר המטלטל של אילה חסון, החלק השני: צפו

התחקיר שפורסם לפני שבוע בחלקו הראשון, מגיע לסיומו אתמול. כזכור, החשיפה גררה תגובות תמיכה מפתיעות בעיתונאית על ידי פובלציסטית ועיתונאים ימניים. צפו בחלק השני
מערכת ice |  3
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
אילה חסון פרסמה אתמול במהדורת 13 את החלק השני של התחקיר על תפירת המכרז של שי ניצן לתפקיד רקטור הספרייה הלאומית.
 https://13tv.co.il/item/news/politics/politics/national-library-902791821/
שמעון ריקלין כתב: "מה זו עיתונות אמיתית? איילה חסון מביאה את הסיפור השערורייתי של תפירת המינוי הלא חוקי של שי ניצן לספריה הלאומית. מה זה בורדל שמתחזה לעיתונות? ידיעות אחרונות מזמין מאותו שי ניצן מאמר לסוף השבוע על חוק משפט ויועץ משפטי, הקטע הכי מדהים עם שי ניצן. הוא אובדן הבושה. ניסית לקמבן. תפסו אותך. תשפיל את עיניך ותגיד שאתה מוותר על המשרה. לא שי ניצן המושחת שלנו. שרגיל שמותר לו הכל. והסביבה שלו כולל התקשורת גם היא לא אומרת לו די תוותר. כי רק הימין צריך לציית במדינה הזו לחוק. הם לא. ואת זה חייבים לשנות".
 
חבר הכנסת שלמה קרעי כתב: "לא מפתיע שכבר שלוש פעמים, בכל הכלים הפרלמנטרים האפשריים, הצעה דחופה, שאילתא דחופה ודיון מהיר, יו"ר הכנסת דחה את בקשתי לדיון בעניין מינויו התמוה של שי ניצן לרקטור הספריה הלאומית. השבוע הגשתי בפעם הרביעית... אולי הפרסום של אילה חסון יעזור להם לאשר הפעם.. בכל מקרה, לא אניח לזה".
 
יעקב ברדוגו הוסיף: "שי ניצן - יוצרים לו משרה חדשה בלי מכרז - ממונה משמעת בצלאח א-דין. מתמנה למשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים (מתחרה אחת לא רלבנטית). סיים קדנציה של 8 שנים, יושב בבית וממתין עד שיוצרים משרה למשנה ליועץ לתפקידים מיוחדים בלי מכרז. וכעת יוצרים משרת רקטור הספריה הלאומית לניצן".
 
יעקב אחימאיר הוסיף: "בהיותי סטודנט עבדתי בשכר סטודנטים בספריה הלאומית. לא היתה משרה המכונה:רקטור. רקטור במשמעותו הנכונה, הוא מי שממונה על תוכנית הלימודים באוניברסיטה. הספריה הלאומית אין תוכניות לימודים, אלא שרותי השאלת ספרים ואולי עוד שרותי עזר לחוקרים וקוראים. האם שי ניצן רכש ידע במקצוע הספרנות?".
אלי ציפורי חתם: "הכתבה של איילה חסון, ביום שישי האחרון, על המינוי של שי ניצן לרקטור הספרייה הלאומית, חושפת עוד נדבך של שחיתות בה מעורב שי ניצן. תפרו ג'וב לתופר התיקים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסתבר שלשמאל מותר מה שלימין אסור,אה?! (ל"ת)
    בחור ת״א 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כבר מזמן לא עתונאית
    נמרוד 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    משהו רע עובר על השחורדינית מאז גויסה על ידי משפחת נתניהו. מקווה בשבילה שהרקבון המקצועי איליו נכנסה - יתברר כצעד כדאי בעתיד
    סגור
  • 1.
    הסיפור הוא ששאר התקשורת מתעלמת משחיתות בצד שלהם. (ל"ת)
    שחיתות התקשורת 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור