תקשורת ומדיה

סיון כהן מקבלת עקיצה: "משוררים ואבירי רוח יושבי האולפנים"

גלית דיסטל אטבריאן עלתה לראיון אצל העיתונאית בחדשות 13 וכתבה: "מתה מתה מתה על התקשורת שלנו, ונה ללב של כל העורכים בגופי התקשורת אל תציעו את השם שלי בכל פעם שאתם מחפשים התנצלות, בסוף אני עוד עלולה לפלוט את המידע שאתם כל כך מנסים להסתיר. לא חבל?"
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום ענבל מרמרי)
גלית דיסטל אטבריאן עלתה אמש (רביעי) לראיון אצל סיון כהן ברשת 13 ולא זכתה להנחות כאשר היא דווקא נשאלה על חלקה של האופוזיציה במהומה בכנסת, במהלכה ראש הממשלה נפתלי בנט איבד שליטה וצרח על חברי הליכוד וכמובן אורית סטרוק.
דיסטל אטבריאן צייצה: "אחרי שראש ממשלת ישראל צרח על חברת כנסת מבוהלת "עופי לי מהעיניים" ואז התנפל באלימות על ספסלי האופוזיציה כמוכה שגעת - העלו אותי לרשת 13 כדי שאתנצל כיוון שהאופוזיציה אינה משמשת דוגמא נאותה לילדים. אמיתי לגמרי. מתה מתה מתה על התקשורת שלנו, משוררים ואבירי רוח כל יושבי האולפנים האלה".
בראיון שאלה כהן: "אנחנו הראנו את הגרסה המצונזרת של מה שקרה בכנסת, אבל אני רוצה ללכת איתך למאקרו, אחר כך מתלוננים שילדים אלימים, שהחברה אלימה ובסוף מה שאנחנו רואים בפרלמנט הישראלי זה הטחת האשמות ברמה הכי נמוכה, צעקות, מה יהיה?".
 
הח"כית מהליכוד השיבה: "זה אכן מביך שראש ממשלה אומר לחברת כנסת 'עופי לי מהעיניים', זה מיזוגני, חסר שליטה, לא אסוף ומהווה דוגמא רעה לילדים שלנו, אני מסכימה איתך".
 
אטבריאן צייצה לאחר מכן: "אני פונה ללב של כל העורכים בגופי התקשורת אל תציעו את השם שלי בכל פעם שאתם מחפשים התנצלות, בסוף אני עוד עלולה לפלוט את המידע שאתם כל כך מנסים להסתיר. לא חבל?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיתי את הכתבת מדווחת בדרמטיות על 1500 מתאבדים
    דן 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פעם ראשונה שנושא FACT CHECKING אצלה לוקה בחסר. מסביר את החיבור שלה לתקשורת הפייק שמאפיינת את ישראל
    סגור