נדל"ן ותשתיות

סערה בכנסת: בנט מתפוצץ על האופוזיציה

אחרי דיון סוער במליאה חוק חיבור החשמל לבתים שנבנו ללא היתר אושרה בקריאה שנייה ושלישית. נתניהו תקף: "כדי להעביר את חוק החשמל השערורייתי של התנועה האיסלאמית הם שברו בפעם הראשונה בתולדות הכנסת את תהליך החקיקה". שרת החינוך: "צעקות האופוזיציה -השתוללות בריונית וחסרת רסן"
אביחי דלאל |  4
מנסור עבאס ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
דרמה בכנסת הצעת החוק של חיבור החשמל לבתים שנבנו ללא היתר בניה עברה היום (רביעי) בקריאה שנייה ושלישית, לאחר דיון סוער והחרמה מצד האופוזיציה, בסיום ההצבעה התחוללה מהומת ענק במליאה ועימות דרמטי בין ראש הממשלה לחברי האופוזיציה. 
מפלגות האופוזיציה: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית נכחו במליאה אך לא השתתפו בהצבעות, למעט הצבעה על הסתייגות שביקשה להסדיר את החשמל גם בהתיישבות הצעירה. ראש הממשלה נפתלי בנט ניגש בהצבעה זו לספסלי האופוזיציה והתעמת עם חברי הכנסת.
 
 האופוזיציה ביקשה הצבעה שמית והצביעה בעד. כאשר ח"כ ניר אורבך הצביע נגד ההסתייגויות קראו חברי האופוזיציה בקריאות "בושה, בושה". במהלך ההצבעה ניגש ראש הממשלה נפתלי בנט לספסלי האופוזיציה והתעמת עם חברי הכנסת, עד שיו"ר הכנסת מיקי לוי ניגש אליו וביקש ממנו לחזור למקומו. ההסתייגות לא התקבלה כאשר  65 חברי כנסת התנגדו מול 51 שתמכו בהסתייגות.
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו יצא במתקפה חריפה: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה. ממשלת בנט-רע״מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי. היא אישרה היום את חוק החשמל של רע״מ לחיבור עשרות אלפי מבנים לא חוקיים לחשמל. בכך היא מכשירה את השתלטות התנועה האיסלאמית על הנגב והגליל ומגשימה נדבך מרכזי בתוכנית הפלסטינית למימוש 'זכות השיבה'. באותה נשימה ממשלת בנט-רע״מ הצביעה נגד הצעתנו לחיבור לחשמל של ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון. כדי להעביר את חוק החשמל השערורייתי של התנועה האיסלאמית הם שברו בפעם הראשונה בתולדות הכנסת את תהליך החקיקה ופעלו בניגוד לעמדת היועצת המשפטית של הכנסת. ממשלת בנט-רע״מ יוצרת אנרכיה בכנסת".
שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון תקפה: " שומעת את צעקות האופוזיציה, ההשתוללות הביריונית וחסרת הרסן ואת חוסר הכבוד לכנסת ישראל - ומצטערת על הדוגמה שמקבלים הילדים שלנו והתלמידים במערכת החינוך. מכאן הכל מתחיל".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני לא אתפלא אם בנט לא יחלק את המדינה גם לערבים
    אבנר התותח 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט תוריד את הכיפה שלך גם ככה לא רואים אותה
    סגור
  • 3.
    הגברת שאשא ,אי אפשר לדרוס את העם היהודי לאבד את אדמתו ו (ל"ת)
    אריק 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עוד תבוסה של ביבי. גם הפעם הוא הצביע עם הממשלה?
    יוסי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מקווה שתמשיך לעמוד בראש האופוזיציה לשנים רבות. אתה נכס עבורנו ועבור כל מי שלא רוצה את הליכוד והחרדים בשלטון. תודה על השירות ואל תשמע לאלה שקוראים לך לפרוש.
    סגור
  • 1.
    הצבועים
    א יעקב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בנט יבנה 2 בתי כנסת בהתישבות ושוב הצבועים יצביעו ימינה אין ערכים יש ג'ובים אנשי ימינה צריכים ללמוד יושר ודרך ארץ מאנשי מרץ
    סגור