תקשורת ומדיה

רינה מצליח חוצה את הקווים? זו התוכנית שתשדר בתאגיד

גל האומיקרון לא פסח על תאגיד השידור הציבורי "כאן", עקיבא נוביק נבדק ואומת כחיובי ובתאגיד חשבו על פיתרון יצירתי במיוחד. זו התוכנית שתגיש רינה מצליח
מערכת ice |  7
רינה מצליח (צילום צילום מסך 12)
תאגיד השידור הציבורי "כאן" פנה לרינה מצליח, מגישת "פגוש את העיתונות", בכדי להגיש את התכנית "חיים ועקיבא" בחמישי הקרוב לצידו של חיים לוינסון, כך נודע לאתר ice.
גל האומיקרון לא פסח על תאגיד השידור הציבורי, עקיבא נוביק, אחד המגישים נמצא בבידוד. הבוקר (רביעי) נוביק כתב בדף הטוויטר שלו: "גם אני חיובי לאומיקרון. בינתיים מרגיש טוב. מבקש לקבל: ביגוד, ממתקים, מזון מבושל בכשרות צהר, ספרים, סריקה של הדף היומי במהדורת שוטנשטיין". 
נוביק הצטרף לתכנית לאחר שירון דקל, מי שהגיש לצידו של חיים לוינסון, יצא לשליחות בארצות הברית ונאלץ לעזוב. דקל הודיע על פרישה באפריל 2021, בספטמבר האחרון עם עזיבתו הרשמית של דקל, עקיבא נוביק קיבל את המושכות ונבחר להיות מגיש התכנית לצד לוינסון.
 
בתאגיד חיפשו פיתרון יצירתי ופנו למגישת "פגוש את העיתונות". זו לא הפעם הראשונה שמצליח תגיע הופיע בתכנית בתאגיד והיו לה מספר הופעות בעבר. מדובר בהופעה חד פעמית לצידו של חיים לוינסון. 
מצליח נמצאת באחת התקופות המעניינות בחייה. על רקע הפירסומים בעבר לפיהם, מצליח תהיה שגרירת ישראל בצרפת, דבר שלא קרה בסוף. מצליח עדיין הצליחה להשיג ג'וב ששונה מהגשת תכנית אקטואליה. 
מצליח קיבלה תפקיד משחק ראשון לאחר שלוהקה לסדרה החדשה של HOT, סדרת ההמשך של הסדרה "אורי ואלה" - "הברווזון המכוער".  הצילומים בהשתתפותה של רינה מצליח יחלו בקרוב. מצליח סירבה להשתתף בעבר בעונה השנייה של הסדרה "מנאייכ" בתאגיד השידור הציבורי, התפקיד שוויתרה עליו עבר לזו שרגילה להתחרות איתה על הרייטינג בכל שבת אחרי הצהריים, אילה חסון. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מצליח
    עמי נמד 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו.. שמאלנים זה שמאלנים.. מה?(לוינסון כבר שמאלן למה עוד אחת..?) יפנו לאבי רצון? יפנו לנועם פתחי? ואח"כ לא תבינו למה ביבי ניסה לעשות לזה סוף מתחת לשולחן.. בפעם הבאה זה יהיה מעל השולחן לאור השמש נמאסתם..
    סגור
  • 6.
    רינלה
    יהודי 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זקנה בלה,טימטום,פרשנית פייייךךךךךךך, מקסימום מחפשת נקמנות מועמדת לפרס ישראל האמא המטומטמת של השנה
    סגור
  • 5.
    מצליחה?
    דנידליה 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא מתאימות לי דעותיה הפוליטיות, פרצופה הדוחה, דיבורה השפתותי ועוד. לא צופה בה ולא מקשיבה לה.
    סגור
  • 4.
    רינה מצליח .מה עשית עם חוליו?לכאורה (ל"ת)
    שוקי 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 3.
    עאלק פרשנית
    רינה חלטוריסטית 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 3
    חרטטנית
    סגור
  • 2.
    התאגיד האדום
    ערן גפני 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נראה שה"תאגיד" ה"ציבורי" מאד רוצה שקהל הצופים שלו יהיה בגוון האדום בוהק של השמאל הקיצוני, לכן הוא נלחם בשינים ובציפורניים לצרף עוד ועוד אנשי שמאל קיצוני לעדר הפועה בקול אחד, כאילו לא מספיקות הסדרות, הפינות בחדשות הערב ותכניות ה"תעודה" שמלאות במסרים של מרצ והרשימה המאוחדת.
    סגור
  • 1.
    ביזיון
    רוני 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ראוי ורצוי לעשות הגהה על כתבה לפני פרסומה. כל כל גרוע היא מנוסחת ולא ברורה...
    סגור