תקשורת ומדיה

האם נוביק יצליח לשנות את שם התכנית עם לוינסון?

חיים לוינסון קפץ למקום הראשון ברשימת הקרדיטים לאחר שירון דקל שהוביל את התוכנית עם עמית סגל, דקלסגל, ועם לוינסון, דקלוינסון, פרש. האם עקיבא נוביק יצליח להפוך את המשוואה ושתכנית הרדיו תיקרא נוביקסון?
מערכת ice |  3
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
תכנית הרדיו של צמד אנשי התקשורת בכאן רשת ב': חיים לוינסון ועקיבא נוביק, עדיין בלי שם קבוע, כאשר גם שני המגישים עצמם מתלבטים על השם הסופי של התוכנית כמו גם על מי יקבל את הקרדיט להופיע ראשון.
בעוד בתאגיד השם הרשמי המוצג באתר ובטלוויזיה הוא "חיים ועקיבא - עם חיים לוינסון ועקיבא נוביק", עדיין הסדר הסופי לא נקבע, כאשר ליד השם הרשמי, בעת ההאזנה מקומו של נוביק קופץ למקום הראשון: "עקיבא נוביק וחיים לוינסון". זאת לעומת התכנית "קלמן-ליברמן", למשל, שם הסדר נשמר כמו שהוא.
במהלך השידור ניסו בתאגיד שם חדש וכתבו גם את האפשרות "לוינסון נוביק" במקום "חיים ועקיבא" המיושן. נוביק עצמו בטוויטר ניסה לעניין את עוקביו בסקר "איך לקרוא לתכנית הרדיו של חיים לוינסון ועקיבא נוביק?", והציע ארבע אפשרויות, כאשר השם "נוביקסון" קיבל את מירב הקולות עם 54.7% מהקולות, אל מול הצעות כמו: לוינסונוביק (15%), חיים ועקיבא (17.1%) ו-עקיבא וחיים (13.2%). 
על בחירת השם החדש "נוביקסון", עקצה שדרנית הרדיו קרן נויבך: "ברור שנוביקסון. נשמע כמו התרופה הבאה של פייזר למגיפה האיומה שתבוא אחרי הקורונה", ובינתיים בתאגיד לא הרימו לנוביק והשאירו את השם: "לוינסון נוביק", ושמו של העיתונאי חיים לוינסון במקום הראשון, וזאת לאחר שהיה השני לאחר ירון דקל בדקלוינסון.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תכנית מייתרת
    יאיר 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השם לא חשוב, המחשבה על שמות לא משנה שני עלאק עיתונאים האחד יור על הכדורסלן הראשון ששיחק בNBA השני מפרגן לאוואט שמפזר גלי שנאה לאשכנזים. על אחת כמה וכמה שערוץ 14 החדש עוקף את התאגיד בסיבוב על הרייטינג. שם לא שם. מי ישמע אותם.
    סגור
  • 2.
    נוביקסון נשמע כשם של תרופה (ל"ת)
    מי 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממש לא עיתונאי
    נוביק קומבינטור 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב מיותר חבל על המשכורת שהוא מקבל מהתאגיד. מה הוא עושה שם?
    סגור