תקשורת ומדיה

קרן נויבך זכתה בפרס לקידום שותפות בין יהודים וערבים

עמותת יוזמות אברהם העניקה את "אות החיים המשותפים" לשנת 2021 לעיתונאית קרן נויבך מכאן, תאגיד השידור הישראלי על תכניתה "סדר יום" בכאן רשת ב'. מנימוקי השופטים: "מקדמת סדר יום חברתי מובהק"
מערכת ice |  1
קרן נויבך עמותת יוזמות אברהם (צילום יחצ)
אות החיים המשותפים לשנת 2021 הוענק אתמול (שלישי) בטקס חגיגי שהתקיים ביפו על ידי עמותת יוזמות אברהם למי שפעלו באופן משמעותי לקידום חיים משותפים בין יהודים וערבים אזרחי ישראל.
האות הוענק השנה לקרן נויבך, עיתונאית בכירה בחטיבת החדשות של כאן, תאגיד השידור הישראלי ומגישת התוכנית סדר יום בכאן רשת ב'.  לפי נימוקי השופטים: "בתכניתה 'סדר יום' בכאן רשת ב', הזוכה לקהל מאזינים רחב, מקפידה נויבך על ייצוג ושילוב האזרחים הפלסטינים-ישראלים, ומקדמת סדר יום חברתי מובהק, הרלוונטי גם עבורם. במציאות של הדרה מתמשכת של האזרחים הערבים ושל קולם מאמצעי התקשורת הממוסדים, מעניקה נויבך במה ומקום להנכחת הקול הזה, באופן מתמשך, משמעותי ושוויוני". 
 
אמנון בארי-סוליציאנו וד"ר ת'אבת אבו ראס, מנכ"לים משותפים של יוזמות אברהם, הוסיפו: "אנו שמחים לברך את מקבלי האות לשנה זו. האירועים הקשים שהיו השנה בערים המעורבות מדגישים עד כמה נחוצה וחשובה הפעילות של אנשים וארגונים למען חיים משותפים – כי המקום הזה הוא של כולנו, יהודים וערבים-פלסטינים  כאחד. פעולתם החשובה של מקבלי האות תורמת לקידום השוויון והכללת האזרחים הערבים, שפתם ותרבותם במרחב הציבורי בארץ. השוויון יבוא בדיוק בזכות העשייה החשובה שלהם ושל כל השותפים שלנו בעבודה למען חברה משותפת.
בין שאר מקבלי האות לשנה זו: ד"ר אמאל אבו סעד- מרצה ופעילה חברתית, פרופ' יערה בר און, דיקנית בית הספר לחינוך במכללה למינהל, לשעבר נשיאת מכללת אורנים וד"ר עזיז דראושה, מנהל מחלקת רפואה דחופה, ביה"ח רמב"ם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריכה לקבל פרס מהרשות הפלסטינית.
    יהיר הגמד 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צביעות מי שמדבר ומרמה מהצד השמאלי מקבל פרס לתביעות והתרפסות.איזה אפסים.
    סגור