תקשורת ומדיה

זה הפודקאסט החדש שמשיק תאגיד השידור כאן

תחנת האקטואליה של תאגיד השידור הציבור כאן, משיקה פודקאסט חדש שיכלול את כל הנושאים החמים שמשודרים בתוכניות הרדיו השונות, אלו התכנים שיגיעו לפודקאסט
מערכת ice |  2
תאגיד השידור כאן (צילום אלכסנדר כץ)
כאן רשת ב, תחנת האקטואליה של תאגיד השידור, משיקה בפעם הראשונה הסכת אקטואליה בשם "ב - הנבחרים" וירכז את הראיונות הבולטים שעשו כותרות בתוכניות המרכזיות בתחנה ובהן הבוקר הזה עם אריה גולן, קלמן ליברמן, סדר יום עם קרן נויבך, בחצי היום עם אסתי פרז, שלי וגואטה ועוד.
ההסכת יהיה זמין באתר ובאפליקציית כאן וגם באפליקציות ההסכתים ובספוטיפיי. לפני כשנה השיקה חטיבת החדשות בשיתוף עם חטיבת הרדיו בתאגיד, את "עוד יום" - הסכת האקטואליה היומי הראשון בישראל, שצבר עד עתה יותר ממיליון האזנות. זאת לצד הסכתים ממוקדי נושאים מבית כאן חדשות, ביניהם הזמן הירוק - הסכת האקלים בהגשת יפעת גליק, ואמריכאן - שליווה את מערכת הבחירות בארה"ב.
 
מנהלת כאן רשת ב שרון עמית: "כאן רשת ב גאה להיות תחנת הרדיו הראשונה בישראל שמשיקה הסכת יומי. ב הנבחרים יאפשר למאזינים שלנו להאזין לראיונות המרכזיים של היום ולהתעדכן בכותרות החדשות בקלות, כל אחד בזמנו".  
תומר ברנד, מנהל זרוע הדיגיטל של כאן חדשות: "ב הנבחרים הוא הסכת נוסף שפותח על בסיס התפיסה שלנו בחטיבת החדשות - לפנות לקהלים חדשים בפלטפורמות סושיאל חדשניות וטכנולוגיות ולהביא את התוכן שלנו לציבור באופן יצירתי, בכל מקום שבו הוא נמצא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשתהיה להם "אפליקציה" שעובדת..
    המאזין האחרון 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כזו שלא מעודכנת בשוטף, לא מתממשקת מיידית וכל-הזמן נעצרת/מגמגמת.
    סגור
  • על חשבוננו
    מירי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנו אפילו טלוויזיה רשעים גזלנים
    סגור