תקשורת ומדיה

אחמד טיבי תוקף: המליאה ריקה בציון יום השואה "מביך"

חבר הכנסת אחמד טיבי ביקר בחריפות את המליאה הריקה דווקא בציון יום השואה הבינלאומי, וקיבל גם ביקורת מח"כ שלמה קרעי על ההשוואה בין מצב הפלסטינים ובין מצה היהודים בשואה: "תתביישו לכם! לאן עוד תדרדרו?"
מערכת ice |  2
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
כנסת ישראל מציינת היום (רביעי) במליאה את יום השואה הבינלאומי, יום אחד לפני התאריך הבינלאומי שיתקיים מחר ב-27 בינואר.
חבר הכנסת אחמד טיבי ביקר בחריפות את המליאה הריקה דווקא ביום השואה הבינלאומי. "בכנסת ישראל יש 120 חברי כנסת, 21 נורווגים, 28 שרים, ומתוכם באולם - יש רק שני שרים ביום השואה הבינלאומי, 12 חברי כנסת שמתוכם שלושה ח"כים ערבים. מביך".
 
טיבי נשא נאום בציון יום השואה הבינלאומי, נאום אותו הגדיר ח"כ מוסי רז כנאום מרגש, ואמר כי "השואה היא תוצר אנוש, הוכחה נוספת לכמה לא אנושית יכולה השואה להיות. שפל שנבע מנקודת מחשבה מעוותת...שנולדה שם במערב, לא כאן. על קרקע אנטישמית פורייה, שהצמיחה פשע נגד האנושות כולה."
מאידך חבר הכנסת, שלמה קרעי, ביקר את נאומו של טיבי שניצל את הנאום כדי להשוות בין מצב פלסטינים ובין מצב היהודים בשואה: "אחמד טיבי תומך הטרור, מנצל את נאומו ביום השואה הבינלאומי, כדי לעשות השוואה מחרידה בין מצב הפורעים הפלשתינים לזה של היהודים בשואה. אין גבולות יותר. אין אנושיות. ויו"ר הישיבה גינזבורג מכחול לבן, מאפשר לו להמשיך עוד ועוד למרות שתם זמנו. תתביישו לכם! לאן עוד תדרדרו? גם ביום כזה?
בערוץ הכנסת הוסיפו כי טיבי הזכיר בנאומו את "ההתנגדות לכיבוש", ועל כך צייץ חבר הכנסת: "התנגדות לכיבוש היא לא אנטישמיות. היא צו המצפון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמת
    Majid Ali 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת אי אפשר להשוות בין השואה והרג פלסטינים אפילו זה מרגיז.. נכון שהיו מקרים מביישים מצד המדינה כלפי פלסטינים נכון שהמדינה עשתה עוול לעם אחר אבל זה לא שואה ולא מגיע לאחוז אחד של שואה. הטלר היתה לו כוונה להרוג יהודים ללא סיבה רק בגלל היותם יהודים. וזה משקף את התכונות של החיה הנאצ'ית. אבל לגבי המדינה היא לא התכוונה להרוג פלסטינים בשביל להרוג. אם היה יוצא מהכלל זה שולי ובאחריות האיש עצמו ולא משקף את המדינה. וצריך להבין בכל התחלת מדינה זה קורה תסתכלו לארצות הברית איך קמה וכמה נהרגו שם משך הרבה שנים.. ואם אנשים עדיין מתפלספים כמו חמאסנכים ומוסלמים אז תסתכלו כמה אנשים ואומות שלמות נהרגו ב "פתוחאת אלאסלאם" למה אתם לא משווים את זה לשואה??
    סגור
  • 1.
    אחמד, בוא לכפרים, נראה לך כמה טוב הם חיים, תפסיק לשקר.
    pbsv 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקלות אפשר להחליף את המילים שלך עם פלסטינאים שבוזזים, גונבים, פוצעים והורגים יהודים על בסיס יומי, ספר לנו כמה מיסים גובה הרשות מהפלסטינאים ?? ספר לנו מדוע זכאים הפלסטינאים על חשבון משלם הציבור הישראלי לקבל חינם טיפול רפואי בישראל ?? קשה להם ? רע להם ? אז מדוע הם הולכים לעבוד בישראל ולא בשטחים ?
    סגור