ויראלי

צפו: טיבי מתעמת עם חייל גולני: "תוריד ת'יד חוצפן"

חבר הכנסת ויו"ר בל"ד, אחמד טיבי, הגיע להפגנה בחברון והתעמת עם חייל גולני. העימות בין השניים עורר סערה ברחבי הרשת. טיבי אמר לחייל: "תוריד את היד חוצפן אחד"
מערכת ice |  2
טיבי ושוטרי מג"ב (צילום ג'מאל עוואד, פלאש 90)
בסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה, חבר הכנסת אחמד טיבי נצפה כשהוא מתעמת עם שוטר משמר הגבול. הסרטון עורר סערה ברשת וגרם להד תקשורתי שכלל האשמות לשני הצדדים. חלק מהאנשים האשימו את טיבי על ניצול כוחו וחסינותו כחבר כנסת ואילו חלק האשימו את החייל שיצא נגד חבר הכנסת.
על פי התיעוד חבר הכנסת אחמד טיבי הגיע להפגנה בחברון וחייל גולני ניסה לעצור את דרכו. במהלך ההתקלות בין השניים חבר הכנסת ביקש מהשוטר לתת לו לעבור והשוטר אמר "שאף אחד לא יעבור אותי", טיבי המשיך את דרכו והחייל אמר לו "גם אתה לא עובר אותי", טיבי צרח "תוריד את היד, אתה לא תרים יד על חבר כנסת".
"על מי אתה צועק?" החייל השיב אש "מי אתה בכלל?", באחד ההילוכים החוזרים רואים את טיבי דוחף את ידיו של החייל. כמו כן, אחד השוטרים שהיה באזור מיהר לרוץ למהומה שנוצרה ולהפריד כוחות בין החייל לחבר הכנסת.
כאמור, ברחבי הרשת כוכבים מוכרים בשני צידי המפה הפוליטית התבטאו כל אחד לפי הפוזיציה שלו. חברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק והפעיל החברתי הצל יצאו נגד טיבי והחייל ואילו ניר אבישי כהן מי שהיה הדובר של "שוברים שתיקה" ודייר האח הגדול לשעבר יצא נגד השוטר. 
צפו בתקרית בהילוך איטי מהרשתות  החברתיות של "הצל":
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברי כנסת שיוצאים נגד צה"ל לא ראויים להיות בכנסת.
    אור 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילולא החיילים שלנו שמחרפים נפשם שם לא היתה כנסת שהיו יכולים לשבת בה. אז כל השרים וחברי הכנסת היקרים תשמרו על החיילים שלנו לא רק צפני האוייב החיצוני אלא גם מהאוייב הפנימי.
    סגור
  • 1.
    הטיבי הזה פרובוקטור בלתי נלאה. מופיע בכל אירוע
    אמיר 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צעקני ומתקרבן, בד"כ דואג גם להיפצע ממשהו שכולל גם הנחת תחבושת מרשימה. כלומניק שהוא כולו יציר התקשורת.
    סגור