תקשורת ומדיה

סכסוך ב"ישראל היום": זו הכתבת שנבחרה לראיין את בנט

כתבים בכירים בישראל היום זעמו על ההחלטה לתת דווקא לעיתונאית מוריה קור לראיין את רוה"מ בנט. ע"פ הערכה בעיתון זו היתה בחירה של לשכת רוה"מ. בראיון שיתפרסם מחר בנט מדבר על גל האומיקרון, נתניהו, הפלסטינים ועוד
מערכת ice |  9
מוריה קור ונפתלי בנט (צילום יהושע יוסף/נעם רבקין פנטון פלאש 90)
קצת יותר מחצי שנה מאז שהתמנה לראשות הממשלה, נפתלי בנט יעניק בסוף השבוע הקרוב ראיונות נרחבים לעיתונים המודפסים: הארץ, ידיעות אחרונות, מעריב, ישראל היום ומקור ראשון.
בעיתון ישראל היום, נרשם כעס בקרב הפרשנים הבכירים, שהעיתונאית מוריה קור היא זו שתראיין את ראש הממשלה. הראיון יתפרסם מחר ולפי הערכה שרווחת בעיתון, קור היתה בחירה של לשכת בנט. כך פורסם ע"י עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים. בישראל היום בחרו שלא להגיב לפרסום.
ראש הממשלה דיבר עם מוריה קור על כל הנושאים הבוערים לאחרונה, מהדלתא והאומיקרון, ועד לפלסטינים, נתניהו ועבאס: "ההתנהלות מול האומיקרון והדלתא בישראל - כמעט הכי טובה בעולם" אומר בנט, "יכולתי לחכות שבועיים שהמצב יהיה טוב יותר. אבל דווקא בשעה הזאת חשוב לי להרגיע את הציבור."
על כך שיש תחושה של הכחשה, שהמדינה הרימה ידיים אמר: "ניהול גל הדלתא והאומיקרון במדינה מתנהל בצורה הכי טובה בעולם כמעט. זה מודל ישראלי שפוי, שמצד אחד לא מתכחש לקורונה כי אנחנו כבר יודעים שנזקיה רבים וזו לא שפעת, ומצד שני אני לא ממהר ללחוץ על טריגר הסגרים שהיה פה כלי מרכזי שנה שעברה."
 
לשאלה האם הוא  עדיין ימני ענה בנט: "אני ימין, ועמדותיי לא השתנו, אני ממשיך להתנגד למדינה פלשתינית ועומד על שלנו. על שבעים אחוז מהדברים בממשלה אנחנו מסכימים. שצריך חינוך יותר טוב, ולהיאבק בפשיעה, ולבנות יותר בתים. נכנסתי לתפקידי ובמשך שנים הממשלה העבירה מזומנים לחמאס, במזוודות - אני הפסקתי, את מצעד הדגלים אני חידשתי, אני רק לא עושה רעש. בנינו גם ביו"ש - קודמי לא בנה בתקופת ביידן. זה קשה. עניין הנטיעות והבדואים זה חד – באו אלי באותו לילה ואמרו שיש בעיה קשה כי לא צריך לקיים נטיעות. אני אמרתי: 'מקיימים מחר, תביאו כמה שוטרים שצריך ואחר כך אני מוכן לדבר עם כולם'. הפשיעה הערבית זה נושא שהוזנח שנים. הקמתי צוות שרים בראשותי ואנחנו ממררים את חייהם של ראשי הפשיעה הערבית. אנחנו רודפים אחריהם באמצעים יצירתיים. אבל זאת ממשלת אחדות. זה נכון. זאת לא ממשלה של צד אחד".
לשאלה האם יכול להיות שמתחת לאפו נרקם אוסלו חדש ויום למחרת הרוטציה הוא ימומש, בנט ואמר: "כל עוד אני ראש ממשלה - אין אוסלו, ואם יהיה אוסלו אין ממשלה. אני מתנגד למדינה פלשתינית וגם לא מאפשר קיום מו"מ מדיני בקו של מדינה פלשתינית. כל עוד אני ראש ממשלה - אין אוסלו, ואם יהיה אוסלו אין ממשלה. אני מתנגד למדינה פלשתינית וגם לא מאפשר קיום מו"מ מדיני בקו של מדינה פלשתינית."
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מאוד הזדקנה. (ל"ת)
    מפחיד. 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מרים שדלסון לקחה את הגועלון לשמאל. יופי ביסמוטון כתב חצ (ל"ת)
    ישראל איום 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 6.
    כל המראיינים בכל העתונים נבחרו ע"י לשכת בנט. (ל"ת)
    תקשורת מתרפסת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    טוב בדיחה עצובה
    כתבת חחח 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבת יחסי ציבור
    סגור
  • 4.
    מוריה מקצוענית אמיתית. בהצלחה רבה (ל"ת)
    עופר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    בנט משקר במצח נחושה אנחנו מדינה מדבקת מספר 1בעולם
    רון 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואת זה הוא מנסה לעשות הצלחה העם לא טיפש
    סגור
  • 2.
    פששש... מוריה קור קיבלה יופי של שדרוג. האמת? מגיע לה.
    פינטו 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    8 4
    עיתונאית חכמה מאד שעוקפת בסיבוב בקלות את "הותיקים" ו"הבכירים" שהופכים לפחות ופחות רלוונטים.
    סגור
  • 1.
    ב"ישראל היום" חכמים. לא רוצים לגווע כמו ערוץ 14.
    איתי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    14 4
    ערוץ 14 מאבד גובה. הצופים מאבדים עניין. כמה אפשר לשמוע את המרמורים הממוחזרים של ריקלין ואראל סגל? אם הממשלה ובעיקר ראש הממשלה לא סופרים אותך, אתה הופך מהר מאד לערוץ נישה נטול ביקוש - וזה בדיוק מה שקרה. "ישראל היום" נכנעו לבנט, אבל נשארו בתמונת המשחק של הסיקור הלאומי. ביסמוט חכם יותר מהקולגות.
    סגור
  • אני צופה רק ב14תענוג יומי
    רונן 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מה עדיף לראות הנדסה
    סגור