תקשורת ומדיה

כספית תוקף את מגל: "מניפולטור צעצוע, שונא צביעות"

שני המגישים ב-103FM כמובן לא הגיעו להסכמות על התכנית הכלכלית של הממשלה, כאשר מגל טען: "בנט וליברמן לא מבינים כלום בכלכלה, אתה לא מבין שזה ורטיגו, חברו לשידור ענה: "נגמר מסע ההכפשות? אם הייתי צריך להגיד אותך, הייתי מכניס את המונח 'מניפולטור צעצוע'. אתה מניפולציה מהלכת"
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי פרסמו אמש (רביעי) את התוכנית הכלכלית להתמודדות מול יוקר המחיה, הכוללת הטבת מס למשפחות צעירות עובדות, הגדלת הסבסוד לצהרונים למשפחות במעמד הביניים, הגדלת מענק מס הכנסה שלילי והפחתת העלייה בתעריף החשמל.
בפתח תוכניתם ב-103FM, דנו ינון מגל ובן כספית על הרפורמה הכלכלית והסכימו רק על כך שהם לא מסכימים. מגל תקף ראשון: "העשירים מקבלים יותר, העניים לא מקבלים כלום. יש מדד חדש לאדם טוב - מי שמשלם מיסים. זה ראש הממשלה שלנו, יש לנו מדדים חדשים. מה עם העניים והמסכנים? לא יקבלו. מה עם אלה שלא יכולים לקנות בסופר? תודה בנט, תודה ליברמן, מעולה. בסוף הם העלו מיסים. מילא הם פוגעים בעניים המשתמשים בתחבורה ציבורית, עכשיו הם פוגעים בדבר שהכי חשוב להם - להציל את כדור הארץ. ליברמן לא מבין כלום בכלכלה, בנט לא מבין כלום והוא שבוי של ליברמן. אתה לא מבין שזה וורטיגו?". 
 
בתגובה, השיב כספית: "מי שנמצא בוורטיגו הם בעיקר אתם. מה שבנט, ליברמן וברביבאי עשו כאן הוא מצוין ולא מספיק. העיקרון נכון, לא המשפחה משלמת מיסים אלא המשפחה העובדת. אם ליברמן שאמר שיהיו עוד חבילות בדרך צודק, אז סבבה. התוכנית מעודדת את האנשים שיוצאים לעבודה, ממה שאני מבין החולשה העיקרית שלה הוא שנותנים את הנקודות לילדים בגילאי 6-12 ולא בגילאי 1-5 כי להם כבר נתנו. אני אומר, תנו עוד ל־1-5 כי זה הכי מסובך". 
גם על הציבור החרדי ועולם התעסוקה הספיקו צמד המגישים להתווכח. מגל לא אהב את דברי חברו לאולפן בלשון המעטה, והדציבלים לא נותרו נמוכים כבתחילת התוכנית: "כמה אנטישמיות בנאום אחד? כמה הטרלות. מה זה הדיבור הזה? למה אתה לא מדבר ככה על החרדים? למה אתה מדבר רק על החרדים? אם מעניינים אותך אחוזי התעסוקה, יש מלא הייטק אצל החרדיות ומשלמים להן פחות כי מפלים אותן". 
חברו להגשה לא אמר נואש והעמיד את הדברים על דיוקם: "נגמר מסע ההכפשות? אם הייתי צריך להגיד אותך, הייתי מכניס את המונח 'מניפולטור צעצוע'. אתה מניפולציה מהלכת. הדבר שאני הכי שונא הוא צביעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה