תקשורת ומדיה

עמית סגל רותח על הדחת ברדוגו: "יריקה בפרצוף"

לאחר שתכניתו היומית כבר קוצצה, בגלי צה"ל השלימו סופית את המהפך בתחנה והדיחו את הפרשן יעקב ברדוגו, והציעו לו פינה שולית במהלך השבוע במקום. סגל: "מינוי תמורת הדחה. יש כאלה שלהם מותר הכל", נתניהו: "לא ישתיקו את הימין"
מערכת ice |  11
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
תגובות זועמות על הדחתו של הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, לאחר הודעת מ"מ מפקדת גלי צה"ל גלית אלטשטיין: "אין לתאר: ברדוגו הודח מהתכנית המואזנת ביותר בגל"צ, יש כאלה שמותר להם הכול".
כזכור, מוקדם יותר היום הודיעו על גלי צה"ל על שינויים בשידורי תחנת הרדיו וכי התכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל. עוד הוסיפו בהודעה: "השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ", כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה"ל".
 
לדברי אלשטיין: "בחודשים האחרונים עברה גלי צה"ל תחת פיקודי שינויים משמעותיים במטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי, כיאה למערכת חדשות מובילה בשידור ציבורי. הפורמט של יומן חדשות הערב בהגשתו של ירון וילנסקי יעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל, תוך מתן בולטות לסיקור חדשותי של נושאים חברתיים, אזרחיים, כלכליים, צבאיים ובטחוניים, והתפר שבינם לבין כלל החברה בישראל".
הפרשן הפוליטי של חברת החדשות זעם על הדחת ברדוגו באופן סופי מהתכנית: "הדחתו של ברדוגו מהתכנית שהביא לשיאי האזנה בגלצ היא יריקה בפרצוף של המאזינים, וההמשך של ההשתלטות הפוליטית על התחנה. אין צורך להסכים איתו כדי להתחלחל מהמהירות שבה תכתיבים פוליטיים הופכים למכתבי פיטורים".
לדבריו, מינויה של אלטשיין הגיע בשביל להדיח אותו: "מינוי תמורת הדחה. יש כאלה שלהם מותר הכל".
 
ראש האופוזיציה נתניהו: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימיני האחרון בגל״צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו".
יאיר שרקי, כתב הדתות של חברת החדשות הוסיף: "אני לא ממעריצי ברדוגו, אבל ההדחה שלו מגל״צ פוליטית לא פחות ממינויו, ומשניהם עולה המסקנה העגומה: לסגור. צבא לא צריך רדיו, בטח לא כזה שמשרת את האינטרס של הפוליטיקאי התורן ששולט בו".
חבר הכנסת יואב קיש הוסיף על כך: "ח"כ יואב קיש: "‏גנץ וכל הנהלת גלי צה"ל פשוט בושה. תרגיל מגעיל ומכוער של פגיעה בחופש הביטוי בגלל שיח של עמדות ימין. שנים כל שדרני השמאל בערוץ שידרו ללא הפרעה רק ברדוגו זה "בעייה". אתם ביזיון ובושה לדמוקרטיה. לא נשכח.  שנחזור נעשה סדר מחדש בלי גבולות כמו שאתם מתנהגים".
ח״כ אופיר סופר: ״הדחת יעקב ברדוגו מגלי צה"ל היא חרפה. תחנה שממומנת מכספי האזרחים, מבצעת ניקוי פוליטי והולכת יד ביד עם רצונם של בכירי הממשלה שדעותיו של ברדוגו אינם כהשקפתם".
כתב דה-מרקר נתי טוקר הגיב אחרת: "ברוך שפטרנו. ברדוגו לא עיתונאי, לא פרשן וגם לא איש ימין. הוא היה תועמלן עילג, חפפן בעובדות וטובע באינטרסים. הוא שירת איש אחד שדאג למנות אותו בהליך מזוהם. הוא לא ראוי לשדר בתחנת שידור ציבורית. כל הכבוד".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    "כלבי השמירה של הדמוקרטיה" ?!! אילו חלקים מהמשפט נכונים
    גבי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתימת פיות חד וחלק. מזמן משתינים עלינו בבריכה אבל זו עוד אחת הפעמים שמשתינים עלינו ישירות מהמקפצה ! ודווקא זה שתוכניותיו בגל"צ אופיינו בהגשה מאוזנת ע"י צמד מגישים, האחד ימני והשני שמאלי, שידעו להקשיב זה לזה! מעניין אותי מאד מה יש לשותפיו להגשה לומר על ההדחה. ראוי שנצטרף כולנו להחרמת התחנה שאמורה להישאר א-פוליטית מצד המערכת, משמע לאפשר איזון בהבעת דעות ולא לחסום את חלקן ! אסור שאירוע כזה יעבור לסדר היום!
    סגור
  • 8.
    ברדוגו פעיל פוליטי ועמית סגל מוסווה פוליטית (ל"ת)
    אליאלי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מה ציפיתם מסגל שהו בן של אביו (ל"ת)
    אליאלי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    על מה הקצף? מתאים שבגלל ישדר שופר כזה ?
    Hr 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק לשמוע אותך בטלוויזיה לא?
    סגור
  • 5.
    סגל, פשוט תסתום!!! (ל"ת)
    ברדוגו 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    ברוך שפטרנו!!!
    אחד העם 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ברוך שפטרנו. אחזור להאזין לגלי צה״ל. הבהמה הברדוגואית הבריחה אותי מזמן משם. מקווה שעירית לינור הבאה בתור. יכנה זקנה ושטחית שמבלבלת במוח כל הזמן כמו ברדוגו.
    סגור
  • 3.
    ברוך שעזב
    לברדוגו 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תועמלן שקורא את דף המסרים היומי של ביבי.....
    סגור
  • כל יום בשידור חי קבל את וילנסקי ששתק. (ל"ת)
    אליאלי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו
    רק בריאות 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לא עוד שופרות ופסיכים מסיתים,תביאו רק עיתונאים נורמלים ולעמית סגל מחכה מקום בערוץ 14 עם החצי אחוז רייטינג ביום טוב...
    סגור
  • 1.
    בקרוב אצלך, עמית. תתחיל לארוז את הפקאלאך לכיוון 14
    קופיקו 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שאר הפליטים מחכים לך שם. מי יודע? עם קצת מזל, סבתא אילה תצטרף בקרוב למתנ"סיאדה שם.
    סגור
  • עמית סגל , יצא המרצע מהשק, תומךבברדוגו המסית (ל"ת)
    אליאלי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור