תקשורת ומדיה

ליברמן תוקף: "כץ לא מבין", למה דנה וייס גיחכה?

שר האוצר ליברמן הדף את הביקורות נגד התכנית הכלכלית שלו כי היא נגד העצמאים והחרדים, ואף תקף את ישראל כץ שר האוצר לשעבר: "מה שמעסיק אותו זה לספור חברי מרכז, ורק בזה הוא מבין", המגישה דנה וייס גיחכה ביחד עם ליברמן
מערכת ice |  2
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום Yonatan Sindel/Flash90 edit ice)
שר האוצר אביגדור ליברמן, התארח הערב (מוצ"ש) בחדשות סוף השבוע לריאיון עם דנה וייס על התכנית הכלכלית שהציג יחד עם ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, והתייחס לנקודות שעלו בעקבות התכנית.
בראשית דבריו הדגיש ליברמן כי זו התכנית העיקרית למאבק ביוקר המחיה ולא תהיה תכנית חדשה ולא תהיה הרחבה לנוכחית. אמנם יהיו חבילות חדשות, אבל הן חלק מהאסטרטגיה שכבר נבנתה בתקציב המדינה, וזאת שהאוצר יפנה את משאביו עבור מעמד הביניים, אנשים עובדים שמשלמים מסים ומשרתים בצה"ל.
 
לשאלת דנה וייס על התייחסות האוצר לעצמאים ולביקורת שלהם, אמר ליברמן כי נפגש הרבה פעמים עם העצמאים וגם השבוע וכי יקבל החלטות לאחר שיידע את בסיס הנתונים והגידול בהכנסות: "נפגשתי אינספור פעמים עם העצמאים. בסוף פברואר נדע פעם ראשונה מה המצב, וסופית בסוף חודש מרץ בסוף הרבעון".
שר האוצר הודף את הביקורות על כך שהתכנית נגד החרדים: "גם חרדים עובדים מקבלים את אותם הטבות", אמר ליברמן והוסיף: "זו לא תכנית נגד החרדים, אלא בעד אנשים עובדים. נתניהו חילק צ'קים בלי כיסוי: ב-2010 אמר שיקים בית חולים הצפון, וב-2014 אמר שיקים בית חולים בדרום ולא הוסיף שקל אחד. אנחנו בתחילת פברואר הוספנו לחיילים".
 
וייס הוסיפה כי שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ, אמר כי ליברמן גרוע כמו גדולי האנטישמים, ועל כך אמר ליברמן: "ישראל כ"ץ לא מבין מהחיים שלו, בן אדם שהדבר היחידי שמעסיק אותו זה לספור חברי מרכז ורק בזה הוא מבין. בכל השאר לא מבין מאומה".
 
המגישה דנה וייס, גיחכה למשמע הבדיחה של ליברמן ואף כיבדה אותו בצחוק קל לאחר ששמעה את הביקורת ההומוריסטית שלו על כץ. צפו:

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדנה מותר הכל. היא בצד של הנכונים הלבנים! (ל"ת)
    צביעות התקשורת 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    דנה זרע חזירים
    בנט 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נוטף משפתייך הטמאות
    סגור